IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещият малък модел на Audi

Audi подготвя нов малък екологичен автомобил на платформата New Small Family от Volkswagen group.

Бъдещият малък модел на Audi
Новината е от шефът на групата VW Мартин Винтеркорн. През последните няколко години платформата NSF се използва при редица концепции на VW, включително при Up! и микро ванът Space Up!
 
Винтеркорн заяви, че Audi, Seat, и Skoda ще използват NSF при свои модели. Seat и Skoda ще продават своите версии в Европа и на развиващите се пазари, докато Audi вероятно ще продава своя модел на всички световни пазари.
 
 
Повече от година в Audi говорят за заместник на A2, но сега става ясно, че това няма да бъде точно заместник на А2, а автомобил с по-големи амбиции.
 
При олекотения хечбек A2 конструкцията е от алуминий, формата е по-тясна и висока, а това помага автомобилът да е изключително ефективен.
 
Той се продаваше от 1999 до 2005 година, но за съжаление не изпълни плановете за продажби. В същото време тогава цената на горивата не беше така висока и липсваше икономическа принуда да се купува подобен автомобил.
 
Сега заместникът ще бъде позициониран в моделния ред на Audi под A3. Ако се използва платформата NSF, автомобилът ще има собствено тегло по-ниско от това при A1.
 
Главното при заместникът на А2 е електрическото задвижване. Базисният двигател ще бъде електрически, но ще има и дизелова хибридна версия, която ще се продава в Европа.
 
Дизайнът на малкото A2 ще бъде съвсем различен от този на другите марки използващи платформата NSF. Дизайнът на интериора ще бъде супер луксозен.
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    На Фиеста 89 г. не съм пипал нищо по окачването! Аудито всяка година нещо се сменя, само едно признамвам на Ауди -не раждясва!
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    *** я се скрийте с тези окачвания които ги сменяте по два пъти годишно. Карам ФИАТ Мареа на 208 хил.км и е още с оригиналните носачи със щемпел 99година. Даже и да ми се наложи тази година да ги сменя заедно с амортесьорите ще ми легне не повече от 300лв. А вие позирайте с *** си Алдита и разправяйте виртуални глупости за другите коли.По-големи бълъци от вас не съм виждал , можеби голфаджиите до някаде ви конглокират , но вие сте си един дол дренки.
  • #10
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Това е истината за Ауди.***! http://***.thisismoney.co.uk/bargains-and-rip-offs/motoring/article.html?in_article_id=488819&in_page_id=53949
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ccccccq ( преди 14 години )
    porednoto grozili6te ot haudi :D
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    аутоспеед ( преди 14 години )
    Абе на друг ги разправяйте тия с окачването!Имам Пасат Б5.5 и окачване се прави постоянно!Ту сменя единия нисач,и след 4-5 дена и почне да се обажда другия!Пък и не си мислете че АУди са много,много по-здрави от другите автомобили!
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Бах тиа Аудита бах тва чудо, единия нищо не пипал 3 г. по окачването и му оставали още 20-30000 км. нищо да не пипне, а другия 6 г. и всичко ок. Хайде стига с рибарските истории а! Някой хора доста коли от тази марка са имали та на краставичар краставици не продавайте.
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Fly ( преди 14 години )
    moeto a6 ve4e e 6 godishno na 125000km. i oshte sum s originalnoto oka4vane. kato smenah masloto mi kazaha 4e ima leka hlabina v edinia nosa4 i triabvalo da go smeniam. no nito mi skurca, nito tropa ta mnogo, mnogo ne im viarvam. mai gledat ot kude da vzemat lev. otidoh predi dva meseca v dianata da smenia letnite gumi sus zimni i gumadjiata mi vika tia letni gumi sa za kosha! Dai da gi pribiram napravo! Vikam mu ti lud li si gumite sa na 20000km. s pone 7mm graifer, vseki gleda da te obere.
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    do:) ( преди 14 години )
    e are sega stiga laga tochno pak na audi tri godini da ne si pipal okachvane ne e vazmojno.i kak gi izchisli tezi km. prez koito niama da pipnesh nisto.nesto dosta tapichak mi izglejdash
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Много скучна кола като цяло!
  • #3
    11 rate up comment 7 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Карам А4 quatro от доста време, а окачване не съм пипал повече от 3г и вече близо 50 000км. Поне още 20-30 000км не очаквам ама никакви проблеми. Колата се кара 25%София, останалото извънградско.