IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Железничарят Ford Ranger

Глобалния пикап на Ford тегли парен локомотив.

Железничарят Ford Ranger

Глобалния пикап на Ford, определян като компактен оттатък океана, успя да изтегли парен локомотив с тегло 160 тона. Автомобилът разчита на дизелов TDCi двигател с пет цилиндъра, обем 3.2-литра, мощност 197 к.с. и максимален въртящ момент от 470 Нм. Задвижването е към четирите колела, а трансмисията е автоматична с шест степени.

Видеото е рекламно и цели да популяризира дизеловите двигатели на Ford. Заснето е на територията на Австралия, където този двигател е наличен, за разлика от САЩ, където дизеловите модификации няма да се предлагат.

Видеото се появи в няколко големи американски автомобилни форума и предизвика множество коментари. От тях става ясно, че американците все по-често се заглеждат към дизеловите двигатели, особено след демонстрацията на новия Ford Ranger.

0 от 500
  • #13
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Класика ( преди 14 години )
    до:ФитипалдиЗабравяш "кинетичната енергия"колега!изразява се в колелата и най модерното окачване на Боинга което подпомага Туарега!-и е пълен с баластра което го"втвърдява"към земята и придава притегателна сила при теглене!А Форда тегли ПАРЕН ЛОКОМОТИВ!!!Задвижването е изчислено само за пара и развъртането на оборотите и дърпането без пара го прави три пъти ПО-ТЕГАВ от Боинга!По "Пета предавка"Тив Нидъл доказа,че и най модерния дизелов и електрически двигател ще му е трудно да дърпа"спецификатана механичното задвижване на парен локомотив!
  • #12
    10 rate up comment 7 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 14 години )
    otnovo pobeda za F O R D !
  • #11
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Фитипалди ( преди 14 години )
    Приятелю,скоростната кутия е автоматична!Вероятността да се повреди при големи натоварвания е много малка.А "Боингът",теглен от 10-цилиндров,5-литров "Тауарег",тежи 155 тона!И "Тауарегът" е пълен с 4 тона баластра....Кой е по-,по-най?
  • #10
    8 rate up comment 0 rate down comment
    XX ( преди 14 години )
    Много кефи! Разбива конглокенцията!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    - ( преди 14 години )
    От коли може и да разбирате, но явно физиката ви не ви е силна страна. Не сравнявайте дотогава боинга с локомотива!
  • #8
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Дърпаш локомотива и после в бокса , за смяна на съединител маховик , и ск.кутия.
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 14 години )
    Триенето при търкаляне няма много значение в случая, а масата, която трябва да бъде задвижена. Ако бяха на паркинг спирачки щеше да е различно. Затова и тегленето на този локомотив е почти същото като тегленето на Джъмбо джет.
  • #6
    10 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 14 години )
    555,не е вярно! Празен Боинг 747-400 тежи 180 тона, т.е. - колкото локомотива.
  • #5
    5 rate up comment 13 rate down comment
    555 ( преди 14 години )
    до ТурбоНищо подобно-съпротивлението при *** при влаковите колела е много по-малко отколкото при гумените колела.за това дори и само локомотив без вагони има много по-голям спирачин път отколкото ТИР или нещо друго с подобна маса.Отделно боинга е поне 2пъти по-тежък от този локомотив....
  • #4
    6 rate up comment 7 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Лошото е че американците ще го приемат за чиста монета,после в бокса за смяна на скорости,особено автоматик.VISA & MATER CARD ще им помогнат да се справят.