IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Успешна година за Volkswagen в САЩ

2010 година ще остане особено успешна за VW на американския пазар.

Успешна година за Volkswagen в САЩ

Продажбите на фирмата се повишиха с над 20% в сравнение с предходната 2009 година. Това е най-високият растеж на продажбите в САЩ от 2005 година насам.

Лидер по продажби е Golf, чието ново поколение позволи ръст през декември от 72% спрямо декември 2009 година. След него по ръст на продажби през декември се нарежда Touareg с 68.3%. По-малкият SUV модел Tiguan има растеж през декември с 42% спрямо декември 2009 г.

Добре са вървели и продажбите на седана Jetta, от който през последния месец на 2010 са продадени 10 583 автомобила, което е с 33.8% повече от реализираните продажби през декември 2009.

През 2010 година Volkswagen е продал в САЩ 256830 нови автомобили. Ако се сравни с продажбите на Toyota (над 1.5 милиона), резултатът на VW е повече от скромен, но в немската фирма се утешават, че реализират висок ръст, докато японците падат.

Надеждите за другата година са още по-големи заради появата на няколко ключови модели на VW за американски пазар. Става въпрос за новия седан от среден клас (NMS), който ще замени Passat, както и за новото поколение на New Beetle. Ако тези два модела са успешни, 2011 може и да се окаже още по-добра за VW от 2010.

0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    lokki, май написа големи глупости. ФИАТ бил по-евтин за поддръжка... И кое му е по-евтиното? Частите или консумативите? Лично аз не съм притежавал двете коли, но определено Голф излиза по-евтин за поддръжка. Имам един подчинен с Браво. Ами не го напуснаха проблемите. Няма да ми стигнат и 5000 символа да ги изброя. Другия с Голф 4 пак има проблеми, но не са като тия при фиатаджията. Абе бангии, какво да си говорим. Тръгнали сте да ми спорите за 10-15 годишни коли.
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    НЕ са няколко човека. Един единствен е викат му Миридзмата, не му плащат за да пише от 10 имена идиотизми, той просто си е ***. На всичкото отгоре е и много страхлив. Изнасилен от Казанлъшките роми на задната седалка на Голф двойка от тогава ги мрази. Още повече ги мрази защото не можи да си позволи Фолксваген. Когато кара служебния стар Хюндай на баща си, и то най-евтиния модел на марката Хюндай сещай се защо пише простотии за много по-добри коли от това което кара! Завист о яд от избузването
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Стан ( преди 14 години )
    Странно е под всяка статия на Фолксваген някой да пише глупости? Да оспорва, продажби, да оспорва качества и т.н. Човек може да остане с впечатление, че някой ви плаща да пишете идиотизми. А ако не ви плащат и пишете идиотизми говори още по-лошо за вас. Фолксваген е любимата марка на европееца. Ако съдим и за България, едва ли има друга марка на глава от населението. Ако някой не харесва марката просто да не си я купува. Има още много други марки. Отдавна сте дотегнали на всички.
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    PROFESORA ( преди 14 години )
    Izliza,4e AutoMedi naro4no vkarvat intrigi, zada mogat fenovete da stoiat v saita, poglednetee i v drugi saitove takiva intriganti NIAMA.
  • #16
    4 rate up comment 4 rate down comment
    fan ( преди 14 години )
    VW и успех?!?!?!!?!?
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    lokki ( преди 14 години )
    о , за малко да забравя за шока който преживях , когато в багажника на Рено 5 ( *** 5 ) с три врати на приятел се събраха повече гуми от колкото във този на проклетия ми голф , а разликата в колите е колосална (все пак 5 е повече от 4 ) . Идваше ми да изхвърля ключовете и да засиля немската каска в някое дере
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    lokki ( преди 14 години )
    По никакъв начин не мога да намеря къде са литрите , които са измерили немците в този багажник , вътре има място за средно голям куфар и толкова . Пазарната цена на двете коли в момента е х3плюс в полза на голфа . Познайте за коя съжалявам че купих ? Бравата е при нас от 3 години , а голфа от почти 2
  • #13
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    И о , изненада , любимата на билда управляемост - фиата е доста по-добър . И още нещо - служебната дачия , която карам също . Материалите (пак любими на билда) - на пръв поглед таблото на голфа изглежда много по-добре , на втори времето показва че фиатското след време се разтропва по-малко . Дизайна на голфа поне според мен е по-добър и по-неустаряващ , въпреки че и италианците не са зле . Още нещо , купето на бравата е доста по-широко във всяка една посока и багажника е доста по-голям .
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    lokki ( преди 14 години )
    едно аматьорско сравнение м/у голф 4 каран от мен и фиат брава на жената с еднакви по показатели двигатели 1.6 , 101 кс. - бравата е с 3г. по стара и поне според мен със 100-200 000 повече километри , колите са напълно сравними по проблематичност , но потдръжката на фиатз е наполовина ,разхода е сходен фиата върви повече в оборот , докато голфа е по-добър в ниските . Фиата е по-стабилен в завой и при висока скорост на магистрала , докато голфа се клати . Окачването и на двете коли е изправно .
  • #11
    12 rate up comment 3 rate down comment
    lokki ( преди 14 години )
    абе ферарито не е убава кола щото е италианска , гние и му е тънка ламарината , француските им е много слабо окачването пък японците от скоро правят коли , не могат да правят дизайн и са им много евтини пластмасите . От немското по убаво нема , голфчито 3 не гние пък на аудитатъ и пасатите алуминивите носачи са вечни . Ауто Билда е голема работа , винаги са обективни , но някак не споменават че последните 20 места в класацията за надеждност са на VW и ауди . А кой е последен с 2/3 повече точки