Докато за дизайна имаше различни, често и противоречиви отзиви, то за техническата част на автомобила експертите са единодушно позитивни.

Двигателят V8 с обем 4499 cm3 предлага максимална мощност от 578 коня (425 kW) при невероятните 9000 об/мин и максимален въртящ момент от 540 Nm наличен при 6000 об/мин. Трябва да се каже обаче, че 80% от максимални въртящ момент е наличен още от 3250 об/мин.

Тези данни показват, че този V8 е безспорен крал между атмосферните двигатели. Нещо повече, съотношението обем:мощност при него подобри стария 12 години рекорд на Hondа S2000. При японския двигател съотношението беше 120 к.с. на литър, сега при Ferrari са постигнали 128 коня на 1 литър. Друга версия на същия двигател на Honda е използвана от Ariel, като при него съотношението е 122.5 к.с. на литър.

Сега американската фирма Underground Racing се е заела да подобри характеристиките на атмосферния двигател, като му монтира турбина, при това не една, а две.

Тази промяна ще се предлага като Stage 1 когато се използва серийният двигател, без да се променят части и детайли от него, и Stage 2, когато се променя и механиката на V8.

Проектът се реализира в момента, така че не са известни никакви характеристики на тунинговата версия от Underground Racing, но няма съмнение, че ще се получи нещо извънредно и уникално.



1