IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва Audi RS3

Audi показа версията RS 3 Sportback в края на ноември, но първите собственици ще получат автомобилите си през лятото.

Идва Audi RS3
Audi RS 3 Sportback показва още с външния си вид, че в себе си крие изключителни възможности. Новата предна броня с уголемени отвори за въздух загатва за силата на двигателя. Издутите калници са изработени от карбон, черупките на външните огледала са от матов алуминий, нови са и праговете, а отзад се е появил дифузьор.
 
 
Турбодвигателят е с пет цилиндъра и работев обем 2.5 литра. Максималната му мощност е 250 kW (340 k.с.).
 
Максималните обороти са ограничени до 6800, максималният въртящ момент е 450 Nm като е на разположение от 1600 до 5300 об/мин.
 
Докато TT RS в началото се предлагаше само с механична скоростна кутия, RS 3 Sportback ще бъде стандартно със седем степенна трансмисия S tronic с два съединителя.
 
Трансмисията има два режима на работа – нормален и спортен.

 

 

 

 

 

0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    За тея офф-роуд изпълнения ще си купя Land Rover и ще си направя петорно по-голям кеф от импрезата. ;)
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    hou ( преди 14 години )
    subaroto e po-skoro konkurent na S3,razlikata v k.s. e po-malka,a dinami4nite h-ki sa ravni,taka sravneni cenovo,audito ima predimstvo
  • #32
    9 rate up comment 7 rate down comment
    miladinov ( преди 14 години )
    с мойта 8 годишна импрезка врх сти ще го изям за закуска това Хасвалтоло лъвчеда импрезата може да е грозна може да има гаден интериор може да харчи но пък върви с вякаква скорост по всякакъв терен..магистрала..черен път асвалт..някоя по-равна ливада и въобще не ми пука че камъните по черния път ще ми издраскат боята и не ми дреме че има кал и по покрива но ако имам тая червена подметка бая ще се замисля дали да я изръчкам по калните селски пътищасамо по булеварда с 5 километра да ме видят :)
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 14 години )
    Просто ми е смещно,като се започне че еди коя си кола е най-добрата,а другите всичките ***.Аз имам пристрастие към италянските коли,но признавам,че от този клас в момвнта те нямат никакъв избор.Все пак е хубаво да сме обективни и реалисти,както споменах преди,а не да сме заблудени фанатици.Лека вечер на всички :)
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    //// ( преди 14 години )
    Беше си последния модел.И пак ти казвам,една кола може да гори 2 и 200.И това,че по характеристика дават толкова,не означава че реално наистина гори толкова.А за светофарите .... после защо имаме най-много загинали на 1000 души....Тези коли не са за от светофар до светофар,поне аз така мисля.И не ме разбирай погрешно,не споря че Impreza STI,Lancer EVO и другите са супер,а това Ауди е зле.Всичките са добри,а коя ще вземеш е въпрос на вкус и възможности.
  • #29
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ///. показах цената на Субару е от 103000лв. нагоре и пише че е с 5000лв. по-скъпа от стария модел. Може би си гледал стария. Относно че не било ускорение, и разход. Ама то като вземеш ускорение,разход,автоматична трансмисия, екстри, лукс и стават много работи на едно място. от 100хиляди започва и Евото и то е с по-лоши характеристики. За писта не знам кое е по-добро и едва ли някой от тука знае. най-малкото още едва ли има много хора да са тествали RS3.Но на сфетофара Субарото и Евото губят
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Все пак този клас и спортните му версии, смисълът при създаването му е било да има нормални коли , които са по достъпни и в които да може да се чустващ като във спортна кола, без да струва колкото спортна кола (тогавашните ферарита поршета и т.н.). В днешно време всичко се размива с подобно обезценяване на парите.
  • #27
    3 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    ЪъЪъъ Ти кога Успя да провериш колко струва в БГ S3-ката :) Ест че субарото ще се държи по-добре в завойте. И пак казвам не е проблем колата да стане мн повече коне. Ланча имат готов работещ двигател 1.8 600 коня от преди 25 години :) всичко е въпрос на баланс. Живи и здрави Аудито е мн яко ,нооо за прекалено мн пари, поне за мен.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 14 години )
    А и един автомобил не е само от 0-100,ами и от 100-0,държане в завой и т.н.Така че не тррябва да се гледат само сухи технически характеристики.Факторите са много.
  • #25
    2 rate up comment 1 rate down comment
    //// ( преди 14 години )
    Аз миналата година тука във Варна,в представителството на Субару беше на цена 95 000лв.За разхода е спорно,зависи от шофирането,а като интериор и екстериор си е въпрос на вкус.