IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Шпионски снимки от новата Lancia Ypsilon

Новото поколение на Lancia Ypsilon беше забелязано по време на тестове в Италия.

Шпионски снимки от новата Lancia Ypsilon
Този модел ще се продава на редица световни пазари и с марката на Chrysler, като в Европа с американската марка ще се продава само във Великобритания и Ирландия.
 
 
Новата Lancia Ypsilon ще бъде показана официално през март на автомобилния салон в Женева, а продажбите й ще започнат към края на тази година. Появата на новото поколение на градския автомобил ще отбележи съществена смяна на стратегията на Chrysler, който ще остане на пазара в Европа само в най-големите пазарни сегменти.
 
 
Новият Ypsilon ще се прави на платформата на Fiat 500, като ще има удължена колесна база и пет врати, което ще дава съществената разлика с имащия три врати Fiat 500. Интериорът на новото поколение Ypsilon ще бъде смес от съвременен и ретро стил.
 
Градският автомобил ще бъде с новия турбодвигател TwinAir на Fiat, който има два цилиндъра. Според анализите направени във Fiat и в Chrysler, малкият автомобил има сериозен пазарен потенциал в дългосрочен план.
 
 
С марката на Chrysler в някои европейски страни и в САЩ ще се продава и новата Delta, като така американската фирма иска да се намеси в един от най-силните сегменти на пазара в Европа. Новата Delta с марката на Chrysler ще се появи през юни, като няма да има почти никакви промени в сравнение с версията на Lancia – ще бъде сменена само радиаторната решетка и разбира се ще се появи логото на Chrysler.
 
Колата ще бъде оборудвана доста богато и ще се предлага с 5 двигателя, включително би-турбо дизел и бензиновия 1.4 Multijet. Според източници от Chrysler, цената ще бъде силно конкурентна в пренаселения сегмент на Focus и Golf.
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Patty ( преди 13 години )
    Thanks for sharnig. What a pleasure to read!
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    MaXx^GaBbEr братле точно това ми беше мисълта че новата делта е Браво с серино оборудване от почити всички екстри + няколко глезотийки като алкатра :)малко по екстравагантна е от фиата но аз лично харесвам повече Бравото:)Честно казано качвал съм се и в 2те и разлика в усещането,пространството и комфорта няма и как да има като всичко вътре е абсолютно еднакво :) Ее оки на една база са лошо няма,ама поне като са искали да направят по луксзно возило па да бяха промени уборудването че като седнеш вътре наистина да имаш усещането че си седнал в по горен клас автомобил от Браво :) Мое лично мнение че едно Браво с всички екстри ти предлага същото което Делтата но с няколко хилядарки отдолу :) Еее единственно адаптивното окачване го няма,ама то и в Делтата си е екстра + някои по форсиран двигател но тогава цената пак съвсем се не бара! италинките са ми слабост но и не робувам на марки,така че смятам че новата делта не е лоша като автомобил,но е недонаправена просто са я претупали използваики твърде много елеметни от по малкият и брат Браво,и не отговаря напълно на класът за който претендира :(
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Алфист ( преди 14 години )
    До тези които сравняват цените на Делта-та с Браво-то:Разгледайте цените на двата автомобила във вариантите с еднакъв мотор, обявени от официалния им вносител за БГ и ще видите, че при еднакво оборудване, което във Фиат е екстра, а в Ланча базово, те са абсолютно еднакви!
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Mun4o ( преди 14 години )
    Тези снимки може и да са на предишната ланча. Нищо се не види. Въобще този сайт е много посредствен
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ALFA166 ( преди 14 години )
    Колега казваш че Бравото и Делтата били почти еднакви,но погледни Фолксвагените-Голфа и А3,Октавия,Сеат ,ми на една платформа са всичките.Сега що да си купувам А3-ка за 40 000 кат мога да си взема Октавия за 28 000.При Пежо-Ситроен е същото положение.Даже Гранде Пунто и корса са на една платформа и бъдещото Бугати -на платформа на Ауди
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    ___ ( преди 14 години )
    Нищо не може да му се мери-95 к.с. 5 скорости,якооооо!
  • #12
    9 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    IT Една е платформта и си прав, но разлики има много. Има и много общи части и Фиата е също много сполучлив и добър модел, но ланча винаги са били една класа над другото както казах. Най-малкото по оборудването. Коя марка предлага базово оборудвана с алкантара и хладилно отделение :) Доста по луксозна е Ланчата няма спор във това. Това е и целта на Фиат - ако искаш евтиното взимаш Фиат, по-луксозно насочено взимаш Ланча,по-спортно насочено Алфа :)
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    \\\ ( преди 14 години )
    IT не е точно така.Вярно е,че са на една платформа,но делтата е с по-дълга база и предлага по-комфортно возене.Задните седалки се регулират по дължина,има ДВГ които не се предлагат в браво-то.А и при други компаний е така,на една база няколко коли.Иначе не става,защото излиза скъпо за всеки модел платформа.А и за мен на делтата дизайна е много по екстравагантен и забележителен от браво-то :)
  • #10
    2 rate up comment 8 rate down comment
    IT ( преди 14 години )
    Всъшност новата Делта е едно напудрено Браво :)) Иначе за двигателите съм "ЗА" наистина са супер-яки,много по-добри от швабските нооо...всепак е тъпо да дадеш майка си и бащаси за едно Браво с емблема на Ланча при положени че за мнооого по-малко може да си го вземеш самоче с емблема ФИАТ :)))
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Коки ( преди 14 години )
    Страшно сбъркано ценообразуване имат италянците, по-конкретно Алфа и Lancia.