IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford Focus Combi vs Opel Astra Sports Tourer

На пазара на комби автомобилите в ниската средна класа два от основните съперници ще са Ford Focus Combi и Opel Astra Sports Tourer.

Ford Focus Combi vs Opel Astra Sports Tourer
През тази година двата практични семейни автомобила имат какво ново да предложат на купувачите в Европа. Да ги сравним чисто дизайнерски.
 
 
И при двата модела практичността и многото място в багажника и каросерията е налице, но в същото време дизайнерите от двете фирми са се постарали да придадат динамичен и естетичен вид на автомобилите. Двата модела се явяват през 2011 на пазара с новите си поколения.
 
 
Първо на пазара ще се появи комбито на Opel. Да започнем оценките именно от Astra ST на Opel. Предницата е изцяло взета от хечбека, няма никакви разлики – изразителни фарове, като цяло динамичен дизайн на маската, доминирана от широка единична хромирана лайсна в горната част, като по средата й е логото на Opel. Именно в предната част най-ясно личи нарастването на размера на този модел при новата генерация.
 
 
Динамичен е и профила на новия комби модел на Opel, за което допринасят издутите прагове и линията минаваща по средата на вратите. Може да се каже, че автомобилът изглежда спортно. D колонката е относително тънка и наклонена напред.
 
 
Задните светлини навлизат и върху капака на багажника. Като цяло задната част в сравнение с предходната генерация е с по-изчистени линии.
 
 
В интериора таблото с циферблатите не е променено в сравнение с хечбека, запазена е и масивната средна конзола, с дебела рамка имитация на алуминий.
 
 
Вторият модел, Ford Focus Kombi, е създаден със същата амбиция като своя съперник – естетичен вид и динамика. Комбито на Focus силно напомня за кинетичния дизайн в основата на дизайнерския стил на Ford. В предницата на колата личи известно намаляване на размера на радиаторната решетка. За сметка на това са увеличени размерите на отворите за въздух в предната броня, доминираща предната част на колата.
 
 
Средната част на решетката е разделена на три части, като в средата е мястото за регистрационната табела. Профилът на колата напомня за по-големия „роднина” Mondeo. Интересна е линията минаваща на равнището на дръжките на вратите, която при втората врата е дублирана от втора линия, преминаваща през задния калник и стигаща до задните светлини.
 
 
Линията на прозорците подчертава динамиката на профила. Задните светлини на Focus навлизат настрани и са част от профила. Приликите с Mondeo продължават и в задната част, особено в частта на капака на багажника.
 
 
Богатите извивки при екстериора на Focus се отразяват и върху интериора. Спортната атмосфера е характерна и за интериора на комбито на Ford. Кокпитът на комбито е също взет изцяло от този на хечбека.
 
 
Контрастът на хромираните елементи с черното в интериора е доста стилен.
 
0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Основното предназначение на комбито е повече място, повече обем, повече багаж, по-голяма практичност. В това отношение Опел печелят. Относно вида всичко е въпрос на вкус. За качеството след време ще си говорим.
  • #28
    0 rate up comment 5 rate down comment
    ДО:smigul ( преди 14 години )
    Форд и *** зимно време не работят !! Аз на моя Гоуф не само масло не сменявам и ремаците а и даже бензин не сипвам ;)
  • #27
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Хората са казали "форд и *** в къщата не"
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Q ( преди 14 години )
    Brat mi rabote6e v MOTO PFOE, golemi baraki, pone 4astite im sa po eftini v sravnenie s konk.
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    smigul ( преди 14 години )
    Форд ми беше първата кола. Дизелче, никакви оплаквания нямах от нея. Карал съм я колкото си искам и никога не се е разваляла, даже не съм сигурен че маслото съм сменял :). Иначе бившият ми шеф имаше Фокус от 2рото поколение седан. Пълна барака ама бензинец. На колата нищо и нямаше ама двигателя на 200 000км почна да скимти за ремонти. Та от дизелаците Форд нямам оплаквания.
  • #24
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Q ( преди 14 години )
    Da, ama ford.
  • #23
    9 rate up comment 1 rate down comment
    smigul ( преди 14 години )
    Екстериора мисля че печели Опел, обаче интериора не вярвах просто на очите си. Браво на Форд. Опелското табло има повече копчета от пътнически самолет хич не ми харесва, а това на форда искрено ме впечатли.
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Мерло ( преди 14 години )
    Колите са еднакво привлекателни и е трудно да направиш избор,ако се гледа само автомобила. Вероятно избора всеки ще си го определи сам на база гаранции,сервиз и някои безплатни екстри.На пренаситения пазар в Германия не може да се наместиш само с едната си хубост.
  • #21
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Striker ( преди 14 години )
    Дизайнът е нещо относително, затова предпочитанията са различни. Но като техника избирам форда с две ръце, единствената му конглокенция в световен мащаб е чичо Голф и то главно заради малко по-доброто качество.
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до този с цветовете ( преди 14 години )
    Анонимен, ти като не гледаш цвета, розова кола ли караш?