IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Цената на новият Focus в Германия започва от 17 850 евро

След като обяви цената на новия Focus във Великобритания, сега Ford публикува и цените за Германия.

Цената на новият Focus в Германия започва от 17 850 евро
Ford Focus хечбек с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 77 kW и базисно обзавеждане (Ambiente) ще струва на немския пазар 17 850 евро.
 
 
За каросерия седан ще се доплаща 500 евро, а за комби 750 евро. При новата трета генерация на Focus няма да има версия на хечбек с три врати.
 
 
В Германия (както и на други пазари в Европа) ще се предлага и по-богато обзавеждане при версия Trend, като цената му ще бъде с 1500 евро повече. Най-богатата версия е Titanium (като цената е с още 2000 евро повече).
 
 
От Ford обаче обявяват промоция в началото на продажбите, при която ще има наваления при различните версии от 950 до 1 960 евро. Турбодизеловите двигатели започват от 1.6 TDCi (70 kW) като ще се комбинира с мханична скоростна кутия с 6 степени. В този случай базисната цена за хечбек Ambiente е 19 600 евро.
 
 
Версията с бензиновия турбодвигател 1.6 EcoBoost (110 kW) има цена от 21 350 евро. Цената на хечбека с двулитров турбодизелов двигател с мощност 103 kW е 23 350 евро. Тази версия може да бъде поръчана и с трансмисия с два съединителя PowerShift, като цената се повишава с още 500 евро.
 
 
Продажбите на новия Focus в Германия трябва да започнат от март 2011. Първо продажбите на Focus ще започнат във Великобритания още през януари. Няма официално обявена дата за появата на новата генерация на Focus в България.
0 от 500
  • #19
    9 rate up comment 3 rate down comment
    TDI ( преди 14 години )
    Все на един човек трябва да му е интерсна тази марка Форд.
  • #18
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    стига с тоя нещастен голф бре. баси смотаната кола. ако не е германия.... голф ще е просто автомобил. фокуса ми е по интересен.
  • #17
    48 rate up comment 23 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Аз имам Фиеста, но не помня да ми е горила масло. Дори не съм доливал. Държа си още остатъка от масло, който ми дадоха при неговата смяна. Глупости говориш. А лично аз сравнявах с Голф, защото тая статия се отнася за Германия, където всички се мерят с Голф. Дори в Европа Голф е напред по продажби. Няма как да сравнявам с Хюндай, понеже не присъства дори в топ10 на Европа. За сметка на това, там се мъдрят старият фокус и новата Астра.
  • #16
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Фиестите доста понагарят масло.Който има знае.
  • #15
    10 rate up comment 6 rate down comment
    аз ( преди 14 години )
    чудно нещо е Голфа--мерило за всяка кола и за даден брой пари ;)))брей ,абе малко си вдигнете очите от вагиналната област:)))
  • #14
    51 rate up comment 19 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    @:D, много точно го каза. Тоя за първи път се представя с А6-ца. Явно "овчата му мисъл" му напредва.
  • #13
    50 rate up comment 24 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Дори и базовият мотор на Голф е 1.4 атмосферен, но с 59 KW. Затова и не го дадох като пример. Разликата е 18 киловата и е осезаема. Все пак да му кажа цената - 16825 евро в Германия. Ако се сметнат и отстъпките при новия Фокус, то германецът получава 18 киловата повече, по-голям въртящ момент на същата цена като базовия Голф. За оборудването нищо не е ясно, но съм сигурен, че и там Фокус е напред, дори при базовото ниво на оборудване.
  • #12
    48 rate up comment 24 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Интериорът си е добре. Лично аз, дето съм потенциален купувач на Фокус, го харесвам. Едва ли някой се интересува от мнение като твоето @ adsf. Да, базовият двигател не е с директно впръскване. Някой да е казал това? Просто си е стар и добър 1.6, който дори в един от последните тестове на АБ изведе Фокус на първо място, въпреки възрастта. Като си ербап, дай пример, коя фирма предлага като базов мотор такъв с директно впръскване или турбокомпресор.
  • #11
    28 rate up comment 6 rate down comment
    :D ( преди 14 години )
    Мо може би човека за това са му стигнали парите, и е доста по-добре от твоята А6-ца с мото "дежурен в сервизите"... в момента може би си седнал в поредния сервиз и цъкаш през Wifi-то, а човека си върти с фиестата, гори му гориво колкото на тебе ти гори масло и го боли х*я за теб ...
  • #10
    29 rate up comment 60 rate down comment
    A6 ( преди 14 години )
    BGRS,никой не се е интересувал защо продажбите ще започнат от Великобритания или от където и да е.Защото никой не се интересува от тоягите на Форд.Само ти си се набутал с такава ***.И то фиеста-женска кола за най-бедните мърли.