Поредната дръзка рекламна автовойна започна. Този път Suzuki атакува Audi, Mercedes-Benz, Acura и останалите конкуренти в този автомобилен клас. Става дума за телевизионна рекламна кампания на модела Kizashi, която вече стартира в САЩ и Япония.
Кампанията е озаглавена Kizashi Kicks и има за цел да извади на преден план предимствата на Kizashi. Тестват се версия Sport на Suzuki Kizashi срещу преките конкуренти в този клас - Audi А4, Mercedes-Benz C-Class, Acura TSX и други. Изпитанията включват динамика, ускорение, спирачен път, проходимост и други.
Всички автомобили са с четири задвижващи колела, като според Suzuki - "Kizashi е най-добрият спортен седан с четири задвижващи колела на пазара, с най-добрата цена и с най-богатото оборудване". Ако не вярвате, японците ще се опитат да го докажат със серия от реклами, първите от които ви представяме днес.
Kizashi VS А4
Kizashi VS C-Class
Според експерти, Suzuki прибягва до агресивни реклами, заради ниските продажби на Kizashi. За първите 11 месеца на годината са реализирани едва 5,269 продажби на модела в САЩ, а като цяло общите продажби на марката са намалели с 42%.
Как Kizashi ще надделее над конкурентите и дали те ще отвърнат на удара, ще разберем съвсем скоро.
Как започна всичко - вижте ТУК


1