Първата от тях се различава от базовия модел по по-ниското си тегло и модернизираните двигател и шаси. Втората версия има карбонов покрив и нови настройки на окачването. Двете специални версии ще бъдат пуснати в къса серия, седанът с карбонов покрив ще бъде произведен в 400 бройки, а олекотения хечбек в 900.

Двулитровият двигател за версията на Subaru Impreza WRX STI Spec C е с модернизирана турбина, нов софтуеър за електронното управление на двигателя и нова, по-производителна горивна помпа. Мощността не е променена в сравнение с базовия автомобил – 308 к.с. За сметка на това обаче, максималният въртящ момент се е повишил от 422 на 430 Nm.

Наред с това, при системата 4х4, вместо заден диференциал Torsen се е появил механичен сомоблокиращ диференциал, а шасито на колата е усилено. Собственото тегло на хечбека във версия Spec C е понижено за сметка на алуминиев капак на двигателя, по-лек акумулатор и по-тънки стъкла на вратите. Джантите с размер 18 цола също са олекотени.

Гумите са Bridgestone Potenza RE070 с размер 245/40. Накладките на спирачките ще са оцветени в златисто. Седалките са от Recaro.

Другата версия обозначена като tS, освен карбонов покрив е с модернизирано окачване, с нови предни и задни пружини и амортисьори, нови стабилизатори за напречна устойчивост и 18 цолови лети джанти. Тази версия ще се предлага само с двигател имащ обем 2.5 литра с турбина, мощност 300 к.с. и максимален въртящ момент от 350 Nm.

В Япония цената на Subaru Impreza WRX STI tS ще започва от 4 020 000 йени (около36 500 евро), а цената на Spec C – от 3 643 500 йени.



0