Направени от изданието LeftLane по време на тестове на автомобила, снимките показват доста ясно как ще изглежда бъдещият М5.

Колата може лесно да се различи от стандартния BMW 5-Series благодарение на променените арки над колелата, различните джанти и виждащите се огромни спирачни дискове.
Новото BMW M5 ще има редица промени в сравнение с настоящото поколение, като най-голямата е подмяната на двигателя V10 с по-малкия би-турбо V8.

При все още актуалния модел двигателят V10 е с обем 5.0 литра и мощност 500 к.с., докато при бъдещия M5 ще се монтира би-турбо V8 с обем 4.4 литра с технология за директно впръскване на горивото, познат от X5М и X6 M.

BMW, като почти всички останали производители, се грижи да намали средният разход и средните вредни емисии за флотилията си, като се обръща към по-малки двигатели за да подобри ефективността. Трябва да кажем обаче, че това не става за сметка на динамиката.

Въпреки по-малкото цилиндри, бъдещият М5 ще предлага мощност от поне 555 к.с., а средният разход ще бъде по-нисък от този при V10. Новата генерация на M5 ще си остане седан със задно предаване, при който ударението е поставено върху динамика и мощност.

Във външния вид отново ще бъдат запазени отворите за въздух на калниците. Отзад отново виждаме традиционният четворен накрайник на ауспуха при M моделите.
Очакваме световната премиера на новата генерация BMW :5 да бъде на някой от големите автомобилни салони през първата половина на 2011 година.


10