IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридният Lexus 200h най-достъпен в моделния ред на марката

Новият хибриден Lexus CT200h ще има цена в Европа започваща от 24 161 евро.

Хибридният Lexus 200h най-достъпен в моделния ред на марката
 
Продажбите на новия модел стартират от пролетта на 2011. Интересно е, че тази цена прави хибридният Lexus най-достъпния модел на фирмата.
 
 
Автомобилът ще се предлага в четири степени на оборудване: Eco, Business , Executive и Luxury. Базисната версия е Eco, като предлага ABS, EDB, аудиосистема с 6 репродуктора, USB и Bluetooth, климатик, кожен волан, 15 цолови лети джанти, двустепенни въздушни възглавници отпред, въздушни завеси отстрани, предпазни въздушни възглавници за коленете на водача и др. Цената на тази версия в Германия е 24 161 евро.
 
 
Версия Business вече предлага и камера за наблюдение на пространството зад колата, cruise control, затъмняващо се огледало за обратно виждане в купето, подгрявани седалки, сензори за дъжд, фарове за мъгла, и лети джанти с размер 16 цола. Цената на тази версия е 26 581 евро.
 
 
При версия Executive вече се появяват и диодна секция във фаровете, чистачки за фаровете, 17 цолови лети джанти и затъмнени стъкла. Цената е 28 145 евро.
 
 
На върха е Luxury, която предлага висококачествена аудиосистема Mark Levinson 7.1 с 13 репродуктора, hard disk на компютъра с капацитет 10Gb, навигация с LCD екран, мигачи инкорпорирани във външните огледала и др. Цената е 33 952 евро. За желания цвят металик или перлен ефект се доплаща 581 евро. Може да се избира от 10 цвята на каросерията.
0 от 500
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    sinbad0 ( преди 14 години )
    Европейският пазар е най-капризен,защото е първият........във времето!!!
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    Pochti nqma razlika v razhoda, no e fakt che budeshteto e v hibridite. Do nqkolko godini tazi tehnologiq she e vodeshta, nezavisimo kvo si govorime tuka. Shte gi razviqt mnogo i shte gi nalojat na pazara, a inache i az v momenta ne sum koi znae kakuv fen
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Morizo ( преди 14 години )
    incompetent, объркал си се. Последното поколение хибриди на Тойота/Лексус са с по-нисък разход от аналогичните дизели, по-леки са, а емисиите им на азотни окиси и сажди са в пъти по-ниски. Освен това не е ясно и дали са по-сложни, защото при тях нещз като съединители, скооростни кутии, стартер, динамо и ремъци по двигателите са просто излишни.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    ОК, не знам дали е маломощен, но със сигурност не е по-добре от европейски дизел откъм икономия спрямо мощност и въртящ момент.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    incompetent ( преди 14 години )
    Поредният бензинов хибрид от Тойота. Препочитам дизел на BMW - по-***, по-лек, поне толкова иконимичен, повече върви. не съм сигурен дали европейците биха се юрнали да купуват маломощни японски бензинови хибриди. Според мене също пазарът е показателен колко са напред японците в икономичните двигатели - европейският пазар е най-капризният.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Това е твоя вкус и разбиране. Ако всички бяха като теб, нямаше да има такъв компактен клас. Акакто знаеш - компактния клас е най-продаващия с в Европа.
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Имах предвид, че за тези пари ще си вземеш БМВ 3, Мерцедес С или Ауди А4. Няма да са с толкова екстри, но ще е по-широка, по-удобна, и т.н. Т.е. - ако не гледаме глезотиите в колата, аз би избрал по-големият клас. Да не говорим, че за тези пари може и Хонда Акорд, което е съвсем друга бира :)
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://pari-ot-reklami.freehosting.bg/pari.html
  • #8
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Tisho ( преди 14 години )
    Triforce, категорично бих го избрал пред BMW 1 или Audi A1, надявам се не слагаш Golf в този клас :) Но все пак това си е мое лично предпочитание, всеки си има различен вкус.. Просто с този модел от всичко което виждам усещам качество, пак качество и много технологии на ужасно kонглокентна цена... В Германия трудно това ще се продава повече от техните автомобили, но за премиум компактния клас навсякъде друга това според мен ще е бестселър.
  • #7
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 14 години )
    Tisho, нали не ми казваш, че това ще е по-удобно от едно Легаси или от нещо немско в класа, макар и с по-малко екстри? :)