На специална прожекция в киносалон в Германия, BMW показа интересна, въздействаща реклама. Тя представя Ruben Xaus и неговия мотор на пистата. Не това обаче е най-интересното...
Рекламата на немците въздейства на зрителя, като "запечатва BMW в съзнанието му". Как става това? Всъщност технологията е много проста. "Когато гледате към слънцето и затворите очи, виждате светло петно, нали така? Същият принцип е използван и при рекламата", обясняват немците.
Това е постигнато с шаблон с надпис BMW, поставен зад екрана и ярка светлина, доставена от огромна светкавица. Когато светкавицата премигне за част от секундата, зрителят вижда само ярка светлина, но като затвори очи, надписът BMW се запечатва (за кратко) в очите му.
При нас като че ли не подейства, но присъствалите на прожекцията твърдят друго. Вижте видеото долу и тествайте "хипнозата" на BMW.


15