IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мерцедес Е клас/Mercedes E Klasse

+ много добро качество на изработката, достатъчно пространство, висок стандарт за сигурност, лесно управляем и сигурен автомобил- високи цени, възможна корозия по вратите, високи сервизни разходи 

Мерцедес Е клас/Mercedes E Klasse
История на модела
1/85 Представяне на новия модел (W 124)9/85 Нови комби модели и 4matic версии. Първият бензинов мотор с катализатор9/88 Всички модели с ABS. Бензинови мотори: 200 Е с 100 к.с., 220 Е с 150 к.с., 230 Е с 132 к.с., 260 Е с 160 к.с., 280 Е с 197 к.с., 300 Е с 180 к.с. Дизелови мотори: Е 200 D с 75 к.с., Е 250 D с 94 к.с., Е 250 TD с 126 к.с. и Е 300 D с 113 к.с.8/89 Подобрения в модела. Широки странични лайсни от пластмаса. Нов 3.0 литров 24v мотор с 220 к.с.9/92 Нови мотори: 400 Е с 279 к.с., 320 Е с 220 к.с., 220 Е с 150 к.с., 280 Е с 197 к.с.6/93 Подобрения в модела: Е 250 D вече с 113 к.с. и E 300 D вече с 136 к.с. с по 4 клапана на цилиндър6/95 Смяна на модела и представяне на новия W 210 при лимузината (продължава производството на комби, купе и кабрио). Бензинови мотори: Е 200 с 136 к.с., Е 230 с 150 к.с. и Е 320 с 220 к.с. Дизел: Е 220 D с 95 к.с. и E 300 D с 136 к.с.9/95 Още нови мотори: 2.8 литров 6-цилиндров редови с 193 к.с., 4.2 литров V8 с 279 к.с. и един 2.9 литров турбодизел с 129 к.с.5/96 Спира производстмвото на W 124 T - модел (комби) и купе.3/97 Нови мотори: 3.2 литров V6 с 224 к.с. сменя стария 3.2 литров. Нов 3.0 литров турбодизел с 177 к.с. 9/97 Нов 2.4 литров V6 с 170 к.с. сменя четирицилиндровия Е 2307/98 Нов комън рейл дизел в Е 200 CDI с 102 к.с. и в Е 220 CDI с 125 к.с.5/99 Фейслифт и два нови петцилиндрови дизела: Е 270 CDI с 170 к.с. и Е 320 CDI с 197 к.с.7/00 Нови Е 200 Kompressor с 163 к.с. и Е 200 CDI с 115 к.с.1/02 Смяна на модела при лимузината и представяне на новия W 2114/03 Нов Т-модел (комби)4/04 Е 280 CDI с 177 к.с. и филтър за твърди частици серийно.Солиден като швейцарски трезор. Това е причината този Бенц да се търгува много скъпо. Многобройни са клиентите, които задоволяват копнежа си по този автомобил на пазара втора ръка. На разположение са разнообразни версии и модели, при което по-старите не са задължително по-лошите. Дори старата лимузина W 124 притежава качества, с които да се мери със съвременните коли. Комфортът и пространството в купето дават твърде малко поводи за недоволство. 

Обемът на багажника е почти идентичен с този на по-модерния наследник с четирите фара. Половин кубически метър обикновено е достатъчен за повечето транспортни нужди, сваляне на задната седалка не е предвидено и в двете генерации. Който отдава по-голямо значение на транспортирането трябва да помисли за Т-модела, който разполага с огромно място за товарене, възможност за монтиране на детска седалка обратно на посоката на движение и регулиране на нивото, което предпазва задницата от увисване. Но внимание! Специално предвидените за това амортесьори често потичат и се заменят с обикновените за лимузината, които естествено са доста по-евтини. Затова съветът е да проверите дали регулирането на нивото изобщо функционира. 

Има и други прилики в недостатъците на двата модела W 124 и W 210. Диференциалите например губят масло, вият, претракват при смяна на тежестта. Ръчната спирачка, управлявана с крак, има склонност да не разпределя усилието равномерно. Причината за това е, че не се използва често, защото много Е-класи са оборудвани с автоматик и при паркиране шофьорите използват само позицията "Р". Посягането към автоматик не е свързано само с удобството - толкова недиректна, с дълги скорости и запъваща ръчна кутия не би посмял да предложи на пазара нито един друг производител. Автоматикът в новата Е-класа след 96 г. с пет вместо четири степени за сметка на това работи безропотно. Има само единични случаи на проблеми, когато некадърни механици са наляли прекалено много масло в автоматика.

Повече внимание изисква подборът на моторите. Тези, на W 124 стигат назад до период, в който Мерцедес имаше проблем в подбора и съвместимостта между материалите за изработване на кобилиците, повдигачите и разпределителния вал. Резултатът е висока степен на износване, което се разпознава по доста шумното претракване. Проблемът засяга голяма част от бензиновите мотори до есента на 92 г. Тогава се появиха агрегатите с по 4 клапана на цилиндър, които по принцип се конструират и до ден днешен, без да дават технически дефекти, за сметка на това обаче, включително и в по-новата Е-класа, често страдат от загуба на масло.  

Традиционно безпроблемни са дизеловите мотори, чиято мощност започва от скромните 75 к.с. и стига до 197 коня при якия 320 CDI. Монтираните двуклапанови дизели в W 124 са доста тромави, но много здрави, ако са без турбо. Следващият етап в тяхното развитие, технологията с по 4 клапана, осигури до 98 г. безрадостната им служба, когато за Мерцедес започна ерата на комън-рейл с моторите CDI. Те са и най-препоръчителни, защото няма по-икономичен Мерцедес, който същевременно да е и толкова пъргав.
Най-често срещани повреди W 210
Мотор: Загуба на мосло поради хлабава или изгубена капачка. Клиновидният ремък трябва да се сменя по-често.
Загуба на масло от диференциала, дефектни автоматици.
Каросерия: Ръжда по вратите под уплътненията. По принцип разходите по Мерцедеса са приемливи.
Електрика: Висока степен на износване при фаровете, отделни случаи на дефектни имобилайзери и празни акумулатори, много рядко дефекти в генератора.
 
0 от 500
  • #9
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Такаа, в моята фирма сме много малко хората които да не караме мерцедес или бмв(мерцедесите са най- много). Впечатленията ми са че мерцедес са скъпи за поддръжка, зле изглеждащи(да не кажа грозни)и не съвсем толкова надеждни автомобили. Доказва се периодично от това около мен и от резултатите в елитните автотестовете. Мерцедеса е добър само когато е нов и много много скъп!Тогава обаче това не са съвсем мерцедеси, а дело на придворните АМГ или БРАБУС и т.н.
  • #8
    26 rate up comment 4 rate down comment
    balcho ( преди 14 години )
    koito ne razbira molq da ne pi6e,po ulicite se vijdat mnogo mercedesi na 80 godina v perfektno sastoqnie na po 2 miliona kilometra i pove4e.po dobra kola nqma.karaite si opelite i ne se izlagaite v forumite
  • #7
    19 rate up comment 2 rate down comment
    qqq ( преди 15 години )
    az imax e 220d -95 k.c avtomat karax blizo 2 godini no posle imax problem sas skorosnata kytia i go prodadox be6e sas slab dvigatel no mnogo nadejden i ikonomi4en pak predi tova tazi e clasa e bila taxi tozi motor sigorno e bil na 500-600 no s 2 dumi bqx dovolen ot e klasata
  • #6
    7 rate up comment 14 rate down comment
    happycolor ( преди 15 години )
    колеги и братя по съдба,имал съм удоволствието и щастието да карам и да си купувам и нови и стари автомобили,но по въпроса с Мерцедеса!!! Останалите ДА но мерцедес никога повече!!!!!!!!!!!Обяснявам:Последния Мерцедес ми беще МЛ 270cdi ако това е джип или това е двигател то трабанта е совалка на NASA.Купих го защото един дилар напловдивския панаир каза на жена миче "гроздето било кисело"защото не можела да го стигне лисицата.Та потози повод го купихв брой.извод: дори диларите им са тапаци.После до 14000км беще здрави от тогава та до 52000 докато го продам ми побеля дори долната косадвигател - просто пушещ локомотив,и петте дюзи бях сменил(2 в гаранция,а трите след 50000км)не било в гаранцията и тн и тн. За бога братя не купувайте!!! Идваше ми да го насека
  • #5
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Joro ( преди 16 години )
    As lichno si kupih mercedes e 270cdi godina na proiswodstwo 2003 i imah samo problem sled problem parwo s d?zite posle elektronikata pochti wseki mesetz se sluchwashe po neshto goreshe 12na sto w grada awtomatik.Iswangradsko dawashe rashod7.5litra.edinstwenoto hubawo neshto w toja awtomobil:-))))Komputera mu beshe smenjan predi men 2 pati i ot men lichno 1 pat.:-)))Dobre che bjah ja kupil direktno ot merzedes w germany s garanztija 1 godina:-))) Sled 9 mesetza sadilishta i adwokati uspjah da ja warna i ne iskam da chuwam poweche za tosi model e 270 CDI absolutno nishto:-))) Tasi kola mi raskaza igrata taka che si mislete kato kupuwate awtomobil:-))) Wsichko wse pak e do kasmet no za sajelenie ne sam samo as postradalija ima i drugi hora:-)))
  • #4
    34 rate up comment 4 rate down comment
    Alex ( преди 16 години )
    Карам Е 290 ТД, автоматик, 129 к.с. Много добър автомобил. Разход около 8/100 дизел. Комфортем, маневрен, достатъчно мощен.
  • #3
    26 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Карал съм веднъж 200 дизел,супер върви.От тва което съм видял от тая кола,мога да кажа че е много добра
  • #2
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Ivan ( преди 16 години )
    Pritejavam edno E 270 CDi 2001godina(facelift).Moga samo da kaja 4e dosega ne mi e daval nikakvi problemi!Naistina jestok avtomobil, mnogo lesno se kara,a diselovia dvigatel ot 170 kon4eta ne se dava nikak ama nikak na nai suvremennite bezinovi dvigateli(ot su6tata kategoria)!!!a kakto pi6e v statiata няма по-икономичен Мерцедес, който същевременно да е и толкова пъргав.(Razxod okolo 7 i sum s tejuk krak !!!)
  • #1
    38 rate up comment 5 rate down comment
    swingar ( преди 16 години )
    tova e kolata vsi4ki koito pluiat mecedes,prosto ne razbirat!!da si kupiat i togava do govoriat!!kolata e straxotna!!!