IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Появиха се техническите данни на Aventador

В края на миналата седмица в интернет се появиха детйлни технически данни на новия суперавтомобил на Lamborghini.

Появиха се техническите данни на Aventador
Появиха се брошурите на Aventador LP700-4, който ще замести Murcielago, като бяха показани цветовете на каросерията и оформлението на интериора.
 
 
Според тези данни, дължината на новия суперавтомобил на Lamborghini е 4780 мм, широчината (без огледалата) е 2030 мм, а височината 1136 мм. Колата има разстояние между осите от 2700 мм. Собственото тегло на автомобила е 1575 кг, което се разпределя върху двете оси в съотношение 43/57. Съотношението между маса и мощност е 2.25 кг:1 к.с.
 
 
Новият автомобил ще бъде с изцяло нов атмосферен двигател имащ 12 цилиндъра и работен обем 6.5 литра, който е разработен за три години. Цилиндрите са разположени под ъгъл от 60 градуса един към друг. Максималната му мощност е 700 к.с. при 8250 об/мин, а максималният му въртящ момент е 690 Nm при 5500 об/мин. Системата за смазване е с така наречения „сух картер”, има четири дроселни клапи в отделните корпуси, има изпускателен колектор с променлива геометрия и хидрокомпенсатори.
 
 
Интересно е, че в Lamborghini са решили да се откажат от системата за непосредствено впръскване на горивото, като казват, че това повишава надеждността на двигателя. Той ще се комбинира с роботизирана трансмисия със седем степени, наречена ISR, която е разработена съвместно с фирмата Graziano.
 
 
 
В тази комбинация новият суперавтомобил на Lamborghini ускорява от място до 100 км/час за 2.9 секунди и има максимална скорост 350 км/час.
 
Средният разход на гориво е 17.2 литра на 100 км, а равнището на вредните емисии от СО2 е 398 г/км.
 
Движението се предава към четирите колела, като системата е с муфа Haldex от четвърто поколение. Спирачните механизми са с карбонови спирачни дискове с размер 400 мм отпред и 380 мм отзад. Отпред джантите са с размер 19 цола, а гумите имат размер 255/35, а отзад — 20 цола и гуми 335/30.
 
Автомобилът ще може да се поръча в 13 основни цвята.
 
Световната премиера на този суперавтомобил ще бъде на 10 март 2011 в Женева. Продажбите на Lamborghini Aventador LP700-4 ще започнат в Европа още от пролетта на следващата година.
 
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Y ( преди 14 години )
    Radical SR8 LM си е болид, двигателя и е от съвсем ръзличен тип от типа на мотоциклетните двигатели някъде бях чел нещо но не си спомням точно. Само помня че същата технология се използва и в двигателите от Ф1.
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    не са само четири спортните марки на ФВ, освен Ауди,Ламбо,Порше и Бугати има и Бентли. Освен Porsche 911 GT2 RS, която разцепва на Нюрбург ринг и е на 4-та позиция, преди нея е отбора на Gumpert Apollo Speed който беше първенеца на Нюрбургринг, а тази марка е основана от шефа на Фолксваген в Китай и използва двигател от Ауди. Само една кола има по-добри времена от нея на Нюрбургринг и това е Radical SR8 LM и тя няма нищо общо със серийните версии под нея и прилича на болид от Ф1.
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://pari-ot-reklami.freehosting.bg/pari.html
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Joseph ( преди 14 години )
    Старото Murcielago SV ме кефи повече като визия. Новия модел може да се счита за напредък само ако има опция за промяна на твърдостта на окачването като Манетино бутона на Ферари.
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Абе приятелю като казваш ,че поведението на пътя е важно, освен скоростта, да не би да се съмняваш нещо,а? Ами как смяташ като и 4-те колела са задвижващи, широка 2м.и висока 1м,14 см да не би да си мислиш че неустойчива на завои, или при спиране с тия карбонови огромни спирачни дискове. Недей да имаш и грам съмнение за поведението на пътя на тоя дзвер, така че ФГ Груп с четирите си спортни марки-Порше, АУДИ, Ламборджини и Бугати бие всички други по бързина и качество. Говорим за шосейни спортн
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 14 години )
    ще ми е интересно сравнението на писта с новия Макларън. след година ще видим...
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    M Power ( преди 14 години )
    Да щеше да е съвършенна ако бше със задно. Но не бих я отказал и с двойно. :)
  • #11
    3 rate up comment 2 rate down comment
    reventon ( преди 14 години )
    e nqkoi postigat i po-malko..
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ДО: reventon ( преди 14 години )
    Как очакваш да се намали разхода с тоя V 12
  • #9
    7 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 14 години )
    Твойта гледна точка е таква аз не купувам колата заради това че е от VW или Toyota за мене колата е нещо уникално само по себе си без значение от кое акционерно дружество е и каде се прозвежда и коя кола е по бърза от нея !