IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Идва BMW с предно предаване

При новата генерация на BMW 1-series ще бъдат предложени две практични версии с предно предаване.

Идва BMW с предно предаване
Те ще бъдат преки конкуренти на Audi A3. Версиите с предаване на движението към предните колела ще бъдат с новите трицилиндрови двигатели на BMW, което ще ги прави и високо екологични.
 
Моделите са наречени с кодовото име UKL (от немското Unter Klasse) и ще се правят на модифицираната платформа за предно предаване на Mini Countryman. Това ще бъдат традиционна версия хечбек с пет врати и спортно комби. Планира се продажбите им в Европа да започнат от лятото на 2013 година.
 
 
Този проект е съвсем различен и няма нищо общо с проекта MegaCity Vehicle. Новото поколение на 1-series ще включва хечбек с три врати, хечбек с пет врати, купе и кабриолет, като всички те ще бъдат с традиционното за марката задно предаване. Към тях ще бъдат прибавени и хечбек с пет врати и комби, които обаче ще бъдат на различна платформа и с предно предаване.
 
Тяхното предназначение ще бъде доста по-различно от това на останалите модели от новата 1-series, които ще са със задно предаване. Основната разлика на UKL е, че двигателите ще са монтирани напречно, а не надлъжно, както при останалите модели.
 
Липсата на тунел преминаващ надлъжно през каросерията, който е характерен за моделите със задно предаване, ще позволи да се постигне по-практичен и просторен интериор. Това позволява да се променят основни пропорции в автомобила, като предната колонка е изместена още по-напред. Това отново позволява да се постигне увеличаване на обема на интериора, което ще помогне да се конкурират модели като Volkswagen Golf и Audi A3. Бъдещият BMW UKL ще има изнесено по-напред челно стъкло, което ще позволи да се увеличи размера на вратите.
 
Новите трицилиндрови бензинови и дизелови двигатели, сега разработвани с кодовото име N37 и N38, ще имат обем от 1.5 литра. Те са конструирани като модулни и ще могат да използват части от другите традиционни двигатели на BMW. Моделите с предно предаване ще използват и четирицилиндрови бензинови и дизелови двигатели с обем 2.0 литра.
 
За разлика от „роднините” със задно предаване, 1-series UKL няма да използват двигатели с 6 цилиндъра, които са конструирани изключително за надлъжно монтиране. Това обаче не означава, че моделите с предно предаване няма да имат динамика. В Баварската фирма планират „ti” версия с двулитров бензинов двигател с мощност 220 к.с.
 
0 от 500
  • #15
    7 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Чета ни коментарите и си мисля, че държавата се напълни с хора, които не могат да мислят. Какво толкова има, че ще се прави МАЛКО БМВ с предно предавне. Или ще е първа серия или още по-малко. Логично е толкова малка кола да е с предно. Никой не е коментирал предното за колите от тройка нагоре и никой не поставя задното под съмнение. И като се хванахте за тази нелепа снимчица в сайта. Тази снимка няма нищо общо с който и да е модел на БМВ. Тя е забърсана от някъде, колкото да има нещо в статията
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    c0ldblooded ( преди 15 години )
    UKL а? много гот...ей сега ще си купя "премиум" кола дето на галено й викат под-класа или втора класа
  • #13
    10 rate up comment 7 rate down comment
    мисълта ( преди 15 години )
    най-после "гениалната немска мисъл" откри топлата вода :)
  • #12
    3 rate up comment 7 rate down comment
    anonimen ( преди 15 години )
    osven tova kato go pogledna otstrani ,struva mi se 4e za vzeli ot A klassa
  • #11
    15 rate up comment 7 rate down comment
    wow ( преди 15 години )
    Все пак доста години се инатяха кавалите.
  • #10
    14 rate up comment 6 rate down comment
    bex ( преди 15 години )
    Някои традиции просто не трябва да се прекрачват...БМВ и предно...БМВ и три цилиндъра...Трагедия..Защо трябва всеки производител да произвежда коли във всички класове, че вече и между тях. Надпреварват се кой по-голям *** ще измисли...
  • #9
    6 rate up comment 6 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    izob6to ne prili4a na citroenite..osobeno na ds4,mn po qk e..a mejdu drugoto bmw s predno ne sum siguren dali e dobra ideq
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Може външно да си приличат доста, но от вътре има огромна разлика между моделите. Едно е А3 друго е А4, или А4 и А6 вътре разликите са големи. При БМВ е същата работа.
  • #7
    23 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ми то като останалите.. Станаха като Авди - еднакви модели с различен размер!
  • #6
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Veche ne gi razlichavam i tqh - vsichkite sa ednakvi i povecheto visoki naposleduk