Това показва изследване на независимата институция J.D. Power, според което 62% от притежателите на двете марки искат да им останат верни.

Високият резултат за Ford се дължи на успеха на модели като Edge, F-Series и Fusion. При Honda успеха идва заради Accord, CR-V и Pilot.
Собствениците на Honda искат да запазят марката заради това, че тя запазва стойността си по-дълго време и е възможно изгодно да се продаде, както и заради добрата безопасност която подсигурява за пътниците и водача.

При Ford собствениците са най-доволни от стила и динамиката на автомобилите. Като цяло, средно 48% от собствениците на автомобили в САЩ са склонни да останат верни на марката която сега имат.
Най-голям успех тази година е постигнала марката Kia, при която има скок от 21% на хората които искат да останат при Kia – 58%. На трето място след Ford и Honda, са Hyundai, Lexus, и Toyota, при които 60% от собствениците им искат да останат с марката и в бъдеще.
Ето пълното подреждане на автомобилите по този показател в изследването на J.D. Power.



0