IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW: Все по-малко "Made in Germany"

Заради добрите обороти навън, баварците ще увеличават производството в чужбина.

BMW: Все по-малко

Мюнхен: Баварският автомомилбен производител загърбва все по-голяма част от мотото "made in Germany". Поради добрите продажби на други пазари за в бъдеще все по-голяма част от автомобилите с марка BMW ще се произвеждат извън Германия.

"В момента произвеждаме 60% от автомобилите в Германия, а 40% - в чужбина", казва Франк Петер Арнд, шеф на производството при баварците, пред "Süddeutschen Zeitung" (съботен брой). "Дългосрочно смятаме да балансираме това разпределение на 50:50", допълва той.

Това нямало обаче да застраши работни места в Германия. BMW има големи заводи в САЩ, Спартанбург и в Китай, Шенянг. Новата стратегия изхожда от прогнозите за силен ръст на пазара в Индия, където се планира производство на BMW X1, казва Арнд в заключение.

0 от 500
  • #9
    4 rate up comment 4 rate down comment
    an ( преди 15 години )
    E TOVA VE4E NEE BMW. 6TE GO PROIZVEJDAT V INDIQ I KITAI, 6TE MI GO PRODAVAT ZA GERMANSKO PROIZVEDENIE.
  • #8
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Повечето части на БМВ се произвеждат извън Германия и най-вече в Китай. За какво "Made in Germany" говорим изобщо. Ламарините ги карат от Дармщад, електрониката е 100 % китайска, по-големите детайли ги карат от Полша, там се леят частите на двигателя и главата. В Мюнхен само дообработват и сглобяват. В завода на поточната линия са предимно турци та това е "Made in Germany" за тези които не са запознати. :)))
  • #7
    14 rate up comment 3 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    Бмв и преди и сега са великолепни автомобили ! Дай боже всекиму.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това че имат завод в Китай за китайския и индийския пазар няма нищо лошо. Само да не вземат да пращат от там насам коли. Ако за Европа /и за България/ автомобилите се правят във Европа те пак ще са Made in Germany. Ако е така какво ни пука на нас, че щели да правят повече коли в Китай!? Дори е много по-логично да ги произвеждат там на място, отколкото да ги транспортират от Германия.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    SpooKY - конкретно за Китай, но по принцип? Като вземат да ги правят навсякъде и ще станат като Тойота, пък аз повече Тойота не искам да чувам! Затова - по-малко заводи, по-голямо качество :)
  • #4
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    BMW се развива главоломно,защото взима клиентите на Audi.
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    SpookY ( преди 15 години )
    Нали осъзнавате, че всичко се базира на икономически и пазарни принципи. От личен опит мога да ви кажа, че в Китай има заводи, които прилагат по-строги мерки за осигуряване на качество от много европейски. При положение, че Китай е един от основните пазари, няма нищо чудно в решенията на BMW.Много производители имат заводи там, но важно остава кой и къде конструира автомобилите и кой следи за качеството и не допуска компромиси.
  • #2
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не ужас, ами цели два! Да почват да произвеждат БМВ-та в завода в Чехия, където правят Шкода, а не в Турция...Сега ще кажете, че БМВ не се сглобява в Турция. Да, но има доста части, които се правят там. И после защо имали проблеми БМВ-тата за българският пазар...
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Язък