IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов играч при MPV возилата

Chevrolet Оrlando излиза на пазара от началото на 2011 година.

Нов играч при MPV возилата

Концепцията Chevrolet Оrlando, която видяхме преди две години в Париж е вече сериен модел, чието производство стартира през месец октомври. Седемместният ван с големи възможности за вариации във вътрешното пространство ще стъпи на пазара у нас от средата на месец януари 2011 година.

Интересното при Оrlando е, че дизайнът на екстериора е отчасти близък до този на вановете и отчасти типичен за модерните кросоувър-модели. Калниците имат широки арки, които побират гуми с размер 16, 17 или 18 инча, а динамичният стил на возилото се подчертава от снижаващата се назад линия на покрива и внушителната предна част с емблемата на Chevrolet.

В интериора е заложено на функционалността и комфорта. Трите реда седалки са подредени в амфитеатрален стил - вторият и третият ред са разположени по-високо, като по този начин доставят по-добра видимост напред и настрани за настанените на тези места. Трите реда седалки могат да се сгъват в няколко конфигурации, увеличавайки багажното пространство до максималните 1487 литра.

Предвидени са и много места за малки предмети - поставка за монети и две големи гнезда за чаши и напитки на централната конзола, джобове за пътни карти и бутилки в облицовките на предните и задните врати, редица индивидуални отделения в багажното пространство и други.

Chevrolet Оrlando ще се предлага с три различни двигателя - един бензинов и два дизелови.

Базов ще бъде бензиновият агрегат с обем 1.8-литра, многоточково впръскване на горивото, мощност 141 к.с. и максимален въртящ момент - 176 Нм. С този двигател Chevrolet Оrlando може да развива максимална скорост от 185 км/ч, като изразходва средно по 7.3 литра гориво на 100 километра. Вредните емисии са в рамките на 172 гр/км.

Двата дизелови common rail двигателя разполагат с еднакъв работен обем, но предлагат две нива на мощността. По-мощният от двата мотора доставя 163 к.с. и въртящ момент от 360 Нм, а втората версия постига мощност 130 к.с. и 315 Нм.

Максималната скорост на Orlando, задвижван от дизеловия агрегат с мощност 130 к.с. е 180 км/ч, а при този със 163 к.с. – 195 км/ч. Количеството на СО2 в емисиите и показателите за средния разход на гориво при двата дизелови двигателя са съответно 159 г/км и 6 л/100 км.

При Chevrolet Оrlando ще бъде въведено за първи път единното глобално означение на нивата на оборудване при возилата на Chevrolet Europe. Автомобилите ще се означават с LS (базова версия), LT (средно ниво на оборудване) и LTZ (топ модел), като единствено на пазарите с десен волан ще се поставя външна емблема с означение на нивото на оборудване.

В базовата LS версия са включени електронна стабилизираща програма, шест въздушни възглавници, електрозадвижване на външните огледала, система за разпределение на спирачното усилие, системата за контрол на сцеплението и др.

Версиите с по-богато оборудване включват сензори за паркиране, бутони за управление на аудиосистемата от волана, по-големи алуминиеви колела, огледало за обратно виждане с функция за самозатъмняване против заслепяване, електронно управляван темпомат и други.

Цените на Chevrolet Оrlando в България започват от 23 730 лв. без ДДС за бензиновия двигател и от 26 775 лв. без ДДС за дизеловите версии.

0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Bill ( преди 14 години )
    123, научи се да пишеш грамотно и без правописни и грешки. Пък и прочети малко книжки и информация...Chevy riles!
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ar ( преди 15 години )
    Някойдолу беше написал че максималната скорост била само 180. Абе хора това е семеен автомобил, а не състезателна кола. А цената е доста добра, за тия пари можете да си вземете настаро и някой WV Tuaran само че на 100000 и не се знае след каква катастрофа. Време е да се научим да караме не толкова лъскави коли колкото сигурни. Моето мнение е че една нова кола със системи за сигурност е доста по-добра от вече изхвърлените коли от германците. Колата я бива. Като се появи ше видим и материалите.
  • #11
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Класика до 123 ( преди 15 години )
    Не можеш да категоризираш хората пич!Аз характеризирам и визирам само колите.И аз казах,че ми е смешно и смазващо унизително и досадно за моето светоусещане,да се возя в сиамска еднодневка!Купчина еднотипно желязо,наблъскано с недоизпипана електроника и миришещи на пластмаса вътрешности.И точно поради тази глобализация и модернизация,всички модели привикват по"азбучен ред"колите си в сервиз.Казах,че за артистичните натури е душевно заколение да се бракуват в до болка позната външност.Но прав си,колите отговарят на стиловете и мисленето на хората и затова са толкова много и различни моделите.
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Въпреки всико не можем да казваме на черното бяло. Обикновенно хората който искат да са различни не намират друг начин дасе изрзят и да превлекът внимание освен крайни екстравагантни и различни решения. Факр е, че колата излиза от рамките на масовия европейски вкус като дизайн и излъчване и засъжаление динамичните и характеристики са крайно недостатъчни .Но в крайна сметка си има влак за всеки пътник.
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До:123 ( преди 15 години )
    Здрасти пич!Всичко това което го казваш е хубаво,но с тези еднотипни коли,сиамски близнаци,изглежда все едно всички сме облекли сиви пижами и се разкарваме по улиците!Нещо като роботи!Това ще ме прави тъжен!....Мое мнение и моя възглед за кола ти казвам....Не ме интересува никакви технически параметри,ако ще се чувствам като овца в стадо!Това е по различен MPV,и ако не искаш да си "маскиран"като другите,а щастлив,е баш кола за такива хора!Дори на мен ми е малко кръгъл,искаше ми се още малко да е кубичен.ЖИВОТА Е ТОЛКОВА КРАТЪК,ЗА ДА СЪМ НЕЩАСТЕН В МАСОВКАТА!ХИЧ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА НИЩО,АМА ДА ПУКНА АКО ЛЪЖА!!!!-ХИЧ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВА НИКАКВИ ДАННИ,АКО МЕ ИЗПЪЛВА С РАДОСТ КОЛАТА!ЖИВОТА Е ТОЛКОВА КРАТЪК,ЗА ДА ГО ПИЛЕЯ И ДА НЕ СЪМ ЩАСТЛИВ!Това искам да ти кажа,че този продукт е направен за хора с които не желаят да сеизгубятнавън!Има коли за всеки вкус-не може да се убеждаваме!Само можем колегиално,да изложим мнението си.Класика
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Добре де , като оставим на страна , убидите :) Кой аджаба ,ги прави тея произведения:) Знаете че т,н Спарк е Матиз от близкото минало...наследстявото тмофделите на Деу. Просто Шежи купиха корейската компания и назначиха европеските си модели а пройзводство там.Ако имаш по точна информация ,моля да ния предоставиш. Относно пройзводството де , не относно менталното ми състояние :)
  • #7
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много си *** - замълчи. Правили ги Деу. *** *** ти.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Facelift на HHR. Не, благодаря!
  • #5
    3 rate up comment 7 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    и още малко ... висока линия на стъклата=лош обзор+голям автомобил=катастрофа. Тесен и висок отвор на багажника.Микаква вариативност във вътешното пространство. Остарели мотори с смехотворни показатели и отчайваща динамика. Не ме разбирайте погрешно , но това е нещо което дори корейците могат да направят по добре ..ааа. ама чакй малко , то това нали се прави от корейци в Деу :))) Луда работа ...
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    сигурно по долните меннеия са писани от дилърите на Шевролет:) добър опит колеги...Погледнете обективно -това е поредния опит да се продава американски дизин на авропейския пазар.определено ще ми трябва малко повече мотивация за покупка от "ръбест но внася спокойствие" В кое внася спокойствие? и от остаряото и безлично решения на предницата. ами фарвете не са както ги правятна последък , да защотро напоследък правят модерни неща :)и макс. скорост от 180 км/ч . За хладилник е добра:)))