IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Този път официално: Това е BMW 1-Series M

След доста чакане, шпионски снимки и тийзъри, предположения и спекулации, BMW представи официално 1-Series M Coupe.

Този път официално: Това е BMW 1-Series M
При представянето на новия М модел, Баварската фирма се опита да покаже близостта му до оригиналния модел M3 E30 от 1988 година.
 
 
От друга страна, причината BMW да приеме толкова дълго и в известен смисъл неудобно име - 1-Series M Coupe, е да се избегне асоциацията с легендарния автомобил М1.
 
 
Най-малкият модел на Баварската фирма от семейство „М” е създаден на базата на 135i Coupe. Той обаче е с 5 мм по-дълъг, с 53 мм по-широк и с 13 мм по-висок от 135i. Собственото му тегло е 1495 кг, което означава, че е с 35 кг по-лек от  базисния BMW 135i. Разпределението на теглото между двете оси е почти перфектно - 51.7:48.3.
 
 
Двигателят е познат от  Z4 35iS - 3.0 литра би-турбо редови с 6 цилиндъра. Той предлага мощност от 335 к.с. при 5 900 об/мин. Червената част от оборотомера започва от 7 000 об/мин. Максималният въртящ момент е 450 Nm, като е наличен между 1 500 и 4 500 об/мин.
 
 
При пускането на пазара, автомобилът ще се предлага само с механична трансмисия с 6 степени. Задвижването е към задните колела. Според данните на BMW спортният автомобил ускорява от 0 до 100 км/час за 4.9 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
В окачването най-малкият М модел има част изработена от алуминий, както е и при М3. Спирачната система е по-мощна, с перфорирани спирачни дискове, с диаметър 360 мм отпред и 350 мм отзад.
 
 
Кормилната система има хидравлично усилване, наречено Servotronic, което регулира усилията използвани върху волана съобразно конкретните условия на пътя. Както другите „М” модели, и 1 Series М предлага M Drive бутон на волана, с който се регулира чувствителността на педала за газ, за да се постигне възможно най-спортен режим на управление.
 
 
Джантите на 1 Series M Coupe са типични за „М” модел, познати са от M3 Competition Package, както и от късата серия M3 GTS. Джантите отпред имат размер 19 x 9, с гуми 245/35/R19, а отзад 19 x 10 и 265/35/R19.
 
 
Каросерията е с нов bodykit, включващ нови брони и спойлери, нови прагове, променени външни огледала, както и традиционните четири (2х2) накрайници на ауспуха. Арките над колелата са издути. Отзад светлините са диодни (LED).
 
 
Новият 1-Series M Coupe ще се предлага в три цвята – бял(Alpine White), черен (Black Sapphire Metallic)и червено/оранжев (Valencia Orange Metallic), като последният се предлага само с новия М модел.
 
 
В интериора виждаме типичните за M модел допълнения – спортен волан и спортни седалки, кожа и алакантра с контрастни цветни шевове, променен инструментален панел.
 
 
От BMW потвърдиха, че модел 2011 1 Series M Coupe ще се продава в Европа от пролетта на следващата година.
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    класика ( преди 15 години )
    Комбито,не излезнаhttp://prikachi.com/images/933/2743933j.jpg
  • #26
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до:123,от класика ( преди 15 години )
    Ей богу!!!Много се радвам когато някой като теб си е прочел каквото трябва да се прочете и пише нещо изпълнено със съдържание!За тези които не са знаели как беше едно време:-Преди нямаше модно понятие,наречено:"фейслифт"Просто чакахме "доукрасяване" на и без това красивите модели.Някой нов мигач,по голям стоп-ей такива работи,ТОВА СТИГАШЕ за и "без това хубавите коли"!!!Бмв серия 03 се появи като заместник на колата за народа-БМВ 02.Бмв 02 разби всички представи за народен автомобил,защото си беше голям,широк,красив и великолепен!:http://***.carpictures1.com/var/albums/BMW-02-Serie_1966_1024x768.jpgНо дойде ред и за неговата смяна и тогава се появи БМВ 03,който не беше по-голям но означението му означаваше нов модел,което пък си остана като символ на категорията:http://static.cargurus.com/images/site/2008/03/14/10/28/1976_bmw_3_series_320i-pic-17144.jpegБързо гниеха,това беше единственото!Останалото беше Великолепие и Сензация!!!Но в продължение на много години беше хит!Но дойде време и за неговата смяна!Другите марки отдавна направиха нови модели и БМВ за да удържи имиджа си трябваше да пусне нов модел.Целия свят ги чакаше!Но какъв беше ПОТРЕСА,СЪЩИСВАНЕТО и ПЪЛНОТО ОБЪРКВАНЕ на автомобилния свят,когато от БМВ вместо да пуснат нова кола ........пуснаха старата,но понякакъв магически начин тя се превърна в нещо невиждано с леки корекции!!!И понеже тогава нямаше аналог за такива коли целия свят едновременно извика:МЕЖДИНКАТА !!!!Така я знае целия свят да кажа на тези които не са чели!Това беше чудо тогава ,та и сега-вместо нов автомобил,стар но по хубав от новите!!!!http://static.cargurus.com/images/site/2009/01/24/15/17/1984_bmw_3_series_325e-pic-30154.jpegи когато наистина дойде време да сменят междинката,дойде и нов удар!!!!В завода един механик оставал след работно време да си я преправя на Комби!До този момент инженерите не са могли да я измислят комби!!!Един ден директора на завода случайно минал одтам,работникът бил болен и видял покритата кола.Дръпнал чергилото и ахнал!!!Натиснал сигнал за тревога и попитал дошлите на КОЙ Е ТОВА!Като разбрал,казал:-Тази кола няма да напусне завода!Направили работника ,както се вика богаташ,и така се появило Комбито-Това съвсем разбило представите за комби-Модел!светът вече нямало горница накъде повече да се удивлява!!!!:http://bringatrailer.com/wp-content/uploads/2007/12/1988_BMW_318it_e30_Wagon_M3_Power_Rear_1.jpgТова е историята на Легендата.
  • #25
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Много ме дразнят тия тегели по таблото, ква е тая *** мода, и други марки и те теглили по едни тегели, ужас само загрозяват таблата..
  • #24
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И на тая пластмаса ако викат "премиум"!!? Дори и в М-вариант е като натруфен голф!!
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Добре де, как може на доработен модел да казвате "меджинка"?!? Кое му е меджинното? Това е доработено Е30, на което са му изчистили недостатъците. Това е доработка, преправена е колата, както искате го разбирайте. Вярно, фейслифт е чуждица. Не може ли просто да кажете подобрен модел или нещо от сорта? Или "От последните 30". Варианти много - важното е да ви разберат!!!Пък аз веднага се качвам на единичката. След 20 години няма начин да няма разлика в качествата на автомобила. Не са 5 - 20 са!
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://4.bp.blogspot.com/_cy0PDmbFe8U/TP1USH0zkBI/AAAAAAAAB-E/rmRbcGSCsqo/s1600/Thomas_Herbrich_4.jpg
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    fan ( преди 15 години )
    И броните са целите пласмасови а не метални.
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    междинката е фейслифта на Е30 . едно време така наричахме обновените модели. Сега е модерно да се казва фейслифт. Промените от вън са в по широки задни стопове и различна предана престилка. Сигурно има и други ,но тези са най забележимите в сравнение с първите Е30.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бекс ( преди 15 години )
    само не разбрах защо на Евото викате междинка, но явно съм по-млад и не съм го чувал така...ПП иначе сте абсолютно прави, първо набиват по-нисък клас, а го сравняват със стария по-висок - теоритично. Тази легенда може да се снима редом до М3 GTR, ама надали има друга пожънала толкова успехи и превърнала се в такава икона
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ЕХ..!!!! ( преди 15 години )
    И за да е честно и двата модела трябва да са в ярки цветове,ето: http://i543.photobucket.com/albums/gg471/ariefwiryanto1/61b8_3.jpgЕ,как човек да мисли трезво,като види това великолепие!!!Ще изчакам както казах,известно време.....,да ми мине....:)