Специалистите в доработката на BMW са оборудвали новата 5-series Touring с нов аеродинамичен бодикит, доработен интериор, оптимизирани двигатели и променено окачване.

Работата на AC Schnitzer по екстериора на 5-series Touring се изразява в интегрирането на нови, по-агресивни брони, странични прагове, спойлер на покрива и много хромирани елементи, като радиаторната решетка и накрайниците на ауспуховата система. Добавени са и аеродинамични елементи от карбон, а предлаганите джанти са с размер от 18 до 21-инча.
В интериора личат нов спортен волан, карбонови елементи, алуминиеви педали и велурени стелки с логото на AC Schnitzer.
.jpg)
На този етап оптимизацията на двигателите включва единствено доработка на дизеловите модификации на новото BMW 5 Touring. Най-малкия наличен дизел - 520D е получил максимална мощност от 218 к.с. (184 к.с. стандартно), 525d – 245 к.с. (204 к.с. стандартно), 530d – 286 к.с. (245 к.с. стандартно) и 535d – 360 к.с. (300 к.с. стандартно).

AC Schnitzer са обзавели колата и със спортно окачване и нови, по-големи спирачки. Окачването е спортно, но комфортно и приближава возилото с 25 мм. към асфалта, а спирачната система се отличава с 8-бутални спирачни апарати и перфорирани дискове.
.jpg)



15