IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи четирицилиндров двигател при S-Class

През тази година Mercedes направи значително преустройство при дизеловите двигатели на S-Class.

Първи четирицилиндров двигател при S-Class
Първо два двигателя, този с 6 цилиндъра при S 350 CDI (3.0 V6 173 kW) и този с 8 цилиндъра при S 450 CDI (4.0 V8 235 kW) бяха заменени с един - S 350 BlueTec, с мощност 190 kW.
 
 
Сега, при луксозния седан се появява и нов дизелов двигател, първият агрегат с четири цилиндъра някога монтиран на S-Class. Новият S 250 CDI е с четири цилиндъра, което в луксозния сегмент изглежда като компромис. Само обаче, докато не знаем, че неговата мощност е 150 kW, a максималният му въртящ момент е 500 Nm.
 
 
Подобни са параметрите на най-слабия агрегат с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра TDI при новото Audi A8. В същото време, двигателят на Mercedes предлага уникален комбиниран среден разход за своя клас, 5.7 литра на 100 км. Разходът е не само с 0.3 литра на 100 км по-нисък от този при споменатия двигател на Audi, но въобще най-ниския разход на гориво при автомобил от луксозния сегмент.
 
 
Новият четирицилиндров двигател е с обозначението OM651, като вече го познаваме от C- и E-Class. Работният обем на този агрегат е 2143 cm3. Оборудван е с четвъртата генерация на технологията Common-Rail, при която горивото се впръсква под налягане от 2000 бара. Има две турбини разположени една зад друга.
 
 
По-малката турбина работи с по-високо налягане от по-голямата. Резултатът е по-добро подаване на нужната смес в цилиндрите и по-висок максимален въртящ момент при по-ниски обороти. Като цяло, дори с най-малкия си мотор, S-Class е доста динамичен. Ускорението от място до 100 км/час е за 8.2 секунди и може да постигне максимална скорост от 240 км/час.
 
 
Що се отнася до оборудването, S 250 CDI въобще не прави компромис и предлага същия стандарт, като при версиите с 6 цилиндъра. Да споменем само диодните светлини, девет въздушни възглавници, Bluetooth, мултимедийна система Comand APS, климатроник, cruise control, въздушно окачване Airmatic и др.
 
 
 
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ostava si gadno izglejdasht kitayski kasetofon (na viziq)
  • #15
    6 rate up comment 7 rate down comment
    wag ( преди 15 години )
    О прости селянино карай си еската и се друсай в син сити от теб повече не се и очаква а ние тъпите ще си караме грозните аудита. :)
  • #14
    6 rate up comment 10 rate down comment
    vag ( преди 15 години )
    Е'гати,имало заблудени *** дето мислят,че Ауди са нещо повече от грозни клонинзи на VW!А VW по презумция е селска марка.Като такава е създадена и името и означава точно селска кола.Та от лукова глава какво да очакваш да се пръкне,лук!
  • #13
    8 rate up comment 7 rate down comment
    wag ( преди 15 години )
    а как въобще ти хрумна да наречеш АУДИ селяни ,бе прости селянино ? !!!.(Мерцедес и останалите- типична селска мисъл)
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    smigul ( преди 15 години )
    Не вярвам много от феновете да си я купят този двигател за тази кола. За C i E класа да. Но както казаха хората си купуват S класа и искат с нея да минат 1 000 000 километра без да правят основен ремонт на двигателя. Все пак колата е за бизнесмени които пътуват постоянно и искат много комфорт. Не виждам смисъл от спестяването на 1л/100 ако това коства живота на двигателя. Но пък Хонда се справят доста добре с двигатели с турбини и мн километри така че е възможно..
  • #11
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Mercedes и всички останали!!!Как изобщо е минало на ум на някой да сравнява селяните от Ауди с Mercedes!?
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Paco ( преди 15 години )
    Много добра стъпка правят от мерцедес. Вече всеки гледа да му е удобно и икономично, това че някой псевдогъзар в БГ не го кефи си е негов проблем който иска да спонсорира петролните компании щом е "гъзар". данните не са никак лоши колко коли набират за 8сек и вдигат 240??? Напоследък гледам всяко 3-то БМВ 725ТДС и кво то е мъртво та мъртво 12сек до сто и харчи 15 поне айде няма нужда.....техниката напредва а ресурсите свършват....
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ТОРМОЗКО ( преди 15 години )
    До година колеги Първата С-класа с фабрично газово-приятел на природата,но не обръщат внимание на Бай Тотю с Камаза,който като свали една скорост надолу и жвърля чорапогащници от аспуха,или на ЕКО ИКАРУСИТЕ който освен ЕКО са и Тихи
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    hahaha8 ( преди 15 години )
    prav si kolega 0.3 si e edno krystovi6te pove4e ili po-malko v sf a ima i edin dr moment kak tozi malyk dvigatel 6te se spravi s tova tejko kupe i 6te uspee li da izdyrji 10 godini primerno
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    pepino ( преди 15 години )
    на мен ми е интересно да видя данните за ускорение и до ускорение на този двигател, в сравнение с 3.0 на А8, с който се сравнява през цялото време. Ако са близки, значи двигателя е доста успешен, ако не - 0.3-те литра спестени на 100 км не си струват..