IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Първи четирицилиндров двигател при S-Class

През тази година Mercedes направи значително преустройство при дизеловите двигатели на S-Class.

Първи четирицилиндров двигател при S-Class
Първо два двигателя, този с 6 цилиндъра при S 350 CDI (3.0 V6 173 kW) и този с 8 цилиндъра при S 450 CDI (4.0 V8 235 kW) бяха заменени с един - S 350 BlueTec, с мощност 190 kW.
 
 
Сега, при луксозния седан се появява и нов дизелов двигател, първият агрегат с четири цилиндъра някога монтиран на S-Class. Новият S 250 CDI е с четири цилиндъра, което в луксозния сегмент изглежда като компромис. Само обаче, докато не знаем, че неговата мощност е 150 kW, a максималният му въртящ момент е 500 Nm.
 
 
Подобни са параметрите на най-слабия агрегат с 6 цилиндъра и обем 3.0 литра TDI при новото Audi A8. В същото време, двигателят на Mercedes предлага уникален комбиниран среден разход за своя клас, 5.7 литра на 100 км. Разходът е не само с 0.3 литра на 100 км по-нисък от този при споменатия двигател на Audi, но въобще най-ниския разход на гориво при автомобил от луксозния сегмент.
 
 
Новият четирицилиндров двигател е с обозначението OM651, като вече го познаваме от C- и E-Class. Работният обем на този агрегат е 2143 cm3. Оборудван е с четвъртата генерация на технологията Common-Rail, при която горивото се впръсква под налягане от 2000 бара. Има две турбини разположени една зад друга.
 
 
По-малката турбина работи с по-високо налягане от по-голямата. Резултатът е по-добро подаване на нужната смес в цилиндрите и по-висок максимален въртящ момент при по-ниски обороти. Като цяло, дори с най-малкия си мотор, S-Class е доста динамичен. Ускорението от място до 100 км/час е за 8.2 секунди и може да постигне максимална скорост от 240 км/час.
 
 
Що се отнася до оборудването, S 250 CDI въобще не прави компромис и предлага същия стандарт, като при версиите с 6 цилиндъра. Да споменем само диодните светлини, девет въздушни възглавници, Bluetooth, мултимедийна система Comand APS, климатроник, cruise control, въздушно окачване Airmatic и др.
 
 
 
0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    ренде ( преди 15 години )
    Трябва да Ви кажа,че човек ако не е комплексиран тоя двигател би му бил добре дошъл.Аз примерно обичам такива големи коли и в същото време не ме интересува дали ще съм пръв на магистралата.За мен е важно да пътувам спокойно и сигурно.Но всеки гледа според себе си :)
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Това е нищо, новия Фокус е толкова красив, че мъжът със сивия костюм има ерекция: automedia.bg/news/article_10160.html
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    абе гламар, ( преди 15 години )
    на старите дизели 1 000 000 км. не бяха никакво изключение, а нещо съвсем нормално. Старите Мержани дето ги вкарваха от Германия през 90-те обикновено са били таксита там и бяха на мнооого километри. Пребоядисваха ги и тука си ги караха хората без проблем и им се радваха, като на нови. Ама от къде да ги знаеш тези работи, като тогава сигурно си ходел прав под масата.
  • #23
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    1 000 000 km. на старите дизели бяха рядко изключение.Със сегашните дизели ще изкарат повече.
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    1 000 000 km в днешно време е трудна работа,просто моторите са доста изцедени.Да 6 цилиндра чист дизел може да постигне такива километри,ама с 2000 бара налягане в горивната камера надали.
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Gmbh ( преди 15 години )
    Тая селска буца,дето все за миризми пише всичко го разбраха,че имал фиеста от 1989.Е,то по-зле от това са само заз-ките....:))))
  • #20
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ха ха безработната миризма, обижда някой на беден. Брех миризмата въпреки че няма и колело а 20лв. на живо е виждал само като е ходил преди 20г. в мавзолея на Г.Димитров. фена на служебните хюндаи, който до вчера фъфлеше че хюндай са по-добри коли от Ламборжджини,Порше,Бугати,Бентли,Ауди и т.н. ха ха. Миризма! Който бръкне в джоба си и извади 2лв. вече е доста по-богат от теб. Естествено ти 2лв. само след двучасова просия от майка си можеш да икрънкаш, като и осереш краката.
  • #19
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Миризма ти сега взе да лъжеш че караш Ес-класа ли бе миризлива женко наакана? Алооо пак се опитваш да преметнеш някой като пишеш от няколко имена ха ха. Миризма когато единственото с което се фукаш е стария служебен хюндайi30 на баща ти, недей да обясняваш какви били Ауди и още повече А8. Щото цялата служебна съборетина на баща ти, която с гордост наричаш "кола", е най-евтиния възможен модел предлаган в Европа а така на старо целия едва ли ще струва повече от единия фар на А8. Така че тихо.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А бе wag,каква ауди караш ти,дърт *** до 5 хил. лева,*** беден!
  • #17
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Xtrax do wag ( преди 15 години )
    Dobre mu go kaza - neka se chuvstva grajdanin :D :D