IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Старт на производството на новия Ford Focus

Първият екземпляр от третата генерация ще бъде произведен на Никулден.

Старт на производството на новия Ford Focus




Кьолн/Заарлуи: Производстово на новия Ford Focus стартира в понеделник на Никулден, 6 декември в Заарлуи.

Това ще стане в присъствиетона редица официални лица, сред които ще бъде и премиер министърът на провинция Заарланд Петер Мюлер, шефове от Ford Motor Company, гости. Тогава символично от поточната линия ще слезе първият от новата генерация Ford Focus.

За първи път в историята на компанията обаче това ще стане едновременно на две места. Освен в Германия, производството ще стартира по същото време и в щата Мичиган, в завода в Уейн.


Стартът на продажбите на третата генерация Focus e планиран за пролетта на 2011 година.

За производството на новия Ford Focus в завода в Заарлуи бяха назначени нови 500 работници, а компанията инвестира общо 300 милиона евро в модернизация на завода.


Заводът има готовност да работи на трисменен режим, произвеждайки до 1850 автомобила на ден.Фамилията автомобили Focus е най-значимата за Ford. От 1998, когато Focus смени Escort, са произведени повече от 10 милиона екземпляра.

0 от 500
  • #17
    4 rate up comment 2 rate down comment
    milen ( преди 15 години )
    Анонимен, прав си. На мен Ню едж ми допадаше повече от кинетичния дизайн и се радвам, че са на трета тема. По всичко личи, че тази тема е по-красива от кинетичната, по-изчистена е и не е толкова претруфена.
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пежо ли? Я да видим колко знаеш за Пежо. Кой е първият автомобил с дизайна, който дъвчат вече повече от 10 години? Пежо 206. Кой е дизайнерът? Един турчин - Мурат незнам кой си. Той им даде сегашния им стил. За времето през което от Пежо правеха едно и също, Форд минаха през Ню едж, когато водещ дизайнер на Форд беше учителят на същия турчин от един лондоски уневерситет, после през кинетечния дизайн, а сега са вече на трета тема. Пежо са още на темата на турчина Мурат.
  • #15
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Ro ( преди 15 години )
    Верно дизайна е на FIAT Stilo,дори не са успели да прикрият кражбата.За Форд е нормално,най-слабия производител.
  • #14
    8 rate up comment 2 rate down comment
    DobRo ( преди 15 години )
    Не с лошо. Точно пък Фокус вдигна имиджа на Форд и доказа, че не се произвеждат само ръждиви каруци. Фиеста пък затвърди новият имидж. Това е за Форд, колкото и да не искаш да възприемеш истината.
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    milen ( преди 15 години )
    А ти какво караш?! Нека позная - някой дърт немски, японски, италиански или още по-зле френски ***!
  • #12
    4 rate up comment 26 rate down comment
    LosHo ( преди 15 години )
    Форд Фокус е синоним на Трошка!На външен вид винаги са ми допадали, но седнеш ли вътре да покараш и почва да трака като каруца и да се разпада по пътя.Форд Фиеста и Форд Фокус са по-зле и от корейските ***.
  • #11
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Който не е карал Пежо не знае какво е кола! Карайте си немските, японските, корейските и италиянските *** или пък Рено и се заблуждавайте, че карате кола! Само където дизайнерите на вашите коли крадат дизайна от Пежо - издължените фарове се появиха първо при Пежо.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    А...забравих за четвиртото - 16-те асистиращи системи, част от които не се предлагат дори в по-горния клас на конглокентите, като радарна система против сблъскване например.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бъчваря ( преди 15 години )
    Зависи от гледната точка. На мен Фокус ми прилича на уголемена Фиеста, но само в задната част. Отпред не мога да го сравня с никой европейски модел.Вероятно има прилика с някой американски, но ни най-малко не съм запознат с масовите им машини. Това, дали е по-добър съм сигурен, че е по-добът и то много по-добър. Едно - материали, второ - окачване, трето-нови турбомотори.
  • #8
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    На шкода прилича...Старият беше по-добър.