IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Старт на производството на новия Ford Focus

Първият екземпляр от третата генерация ще бъде произведен на Никулден.

Старт на производството на новия Ford Focus




Кьолн/Заарлуи: Производстово на новия Ford Focus стартира в понеделник на Никулден, 6 декември в Заарлуи.

Това ще стане в присъствиетона редица официални лица, сред които ще бъде и премиер министърът на провинция Заарланд Петер Мюлер, шефове от Ford Motor Company, гости. Тогава символично от поточната линия ще слезе първият от новата генерация Ford Focus.

За първи път в историята на компанията обаче това ще стане едновременно на две места. Освен в Германия, производството ще стартира по същото време и в щата Мичиган, в завода в Уейн.


Стартът на продажбите на третата генерация Focus e планиран за пролетта на 2011 година.

За производството на новия Ford Focus в завода в Заарлуи бяха назначени нови 500 работници, а компанията инвестира общо 300 милиона евро в модернизация на завода.


Заводът има готовност да работи на трисменен режим, произвеждайки до 1850 автомобила на ден.Фамилията автомобили Focus е най-значимата за Ford. От 1998, когато Focus смени Escort, са произведени повече от 10 милиона екземпляра.

0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    "milen", фейслифт не се прави на 2 години по простата причина, че един автомобил, както всяка стока, има жизнен цикъл. Това се учи дори и в Техническите университети по икономика. Дизайнът според мен няма нищо общо с икономистите, които търсят печалба от цялата файда. Хубавите форми нека останавим за тунинг майсторите или ентусиастите, каквито има и тук. Но може би не си прав за фейслифта, защото постоянно се правят дребни промени. Няма как да е иначе.
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    big_balls ( преди 15 години )
    Браво на Форд, обаче това, че имат успехи далеч не означава че имат 20 см ***, нито че имат *** колкото мандарини. :)
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Жико Калпачки ( преди 15 години )
    Форд и дизайн всичко е препис от италианците
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Ша са научите,ве!конКУРенцияконКУРенцияконКУРенция
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Извинете! Забравих.Моделите на конКУРенцията.(това с главните букви е за админа, който държи да го пишем така, явно така го желае)
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    E, Форд се купува и заради дизайна! Фокус 1 си беше мноооого силен дизайн за времето си. Той разчупи представата за С клас автомобил и направи моделите на конглокенцията да изглеждат вехти. Е, те наваксаха, но на някои им трябваха години за да се освестят. На мен сегашната им тема ми харесва най-малко, но чакам да видя колата на живо. Имам усещането, че ще ме изненада приятно.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    milen ( преди 15 години )
    BGRS, ами тогава цащо не правят фейслифтове на всеки две години?! Едно време американските марки така са правели.
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Sigismund Freud ( преди 15 години )
    Не се пише "конглокентите", а "кoнKУPeнтитe"!Хи-хи-хи!
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А и "milen", едва ли някой купува Форд заради дизайна. Гледат се други качества като - разходи, функционалност, надеждност...Все пак нищо не пречи да има добър дизайн, за да не се срамуваме от това, че караме Форд. Според мен обаче Форд показват, че са едни от водещите в дизайна на евтините, ежедневни автомобили.
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    На мен лично кинетичният дизайн ми харесва. Всичко с времето си. Преди ми харесваше и Ню Едж. Форд не е марка, която се стреми да запази традициите си. Там се залага на новото. Който иска традиции, има доста автомарки, които предлагат еднотипен дизайн десетилетия наред.