IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Сервизна акция за най-продаваният хибрид

Toyota вика в сервизите 650 000 броя Prius.

Сервизна акция за най-продаваният хибрид

650 000 екземпляра от най-продаваният хибриден автомобил в света Toyota Prius ще посетят сервизите заради проблем в охладителната система, съобщава Reuters.

Превантивната сервизна акция е инициирана от Toyota и засяга хибридният модел Prius, произведен между 2004 и 2007 година.

Според информацията, проблемът е свързан с електрическата водна помпа на автомобила, която в отделни случаи не функционира достатъчно ефективно и може да доведе до прегряване на автомобила. Към момента няма регистрирани инциденти, причинени от този проблем, уточняват японците.

Сервизната акция стартира от началото на месец декември. Ремонтът ще се извършва напълно безплатно.

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Тук съм!Поздравления за отговорността на Тойота да отстрани безплатно ЕВЕНТУАЛЕН проблем при СТАР МОДЕЛ Приус!Това е отговорна фирма-Всичко се прави БЕЗПЛАТНО.Тойота е фирма,която за най-малкото съмнение за проблем привиква и отстранява евентуална нердедност безплатно,а не като немските еднодневки,дето Фолксваген не признава разходите за дефектни климатици,замръзващите им двигатели, пукащите се глави на дизелите,разбиващи се гнезда на помпа-дюзите и др.Фолксваген никога не е застанал достойно!
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 15 години )
    Приусите са едни от най-здравите модели на пазара. Сервизните акции за Тойота зачестиха напоследък, но това е защото ги правят при най-малкото съмнение за проблем. На БМВ им отне 5 години да си привикат проблемните N54 и сигурно си мислите че като нямат привиквания са много качествени, ама я питайте собствениците на 335i с по 6-7 бензинова помпа какво мислят по въпроса.
  • #7
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    и n-тата при toyota. Като гледам скоро ще се радват ако продадът и 100 хил коли за година с това качество...
  • #6
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Do Lexus ( преди 15 години )
    Kade e Lexus sega, otnovo da ni obiasnqva za Toyota I ka4estvo. Ima6e edno vreme takova nesto,no v minaloto.
  • #5
    7 rate up comment 7 rate down comment
    стинг ( преди 15 години )
    хмммм...що си мисля че това не е първата сервизна акция за Приусите...Да му мислят собствениците..
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Защо толкова грозни, почваме да се повтаряме, но няма лошо:) И Приус, и Инсайт (като най-близки по мащаби) са типичен пример за дизайн тип "Камм-купе". Целта е оптимална аеродинамика, която пък влияе на разхода. Този аеродинамичен дизайн е създаден от Вунибалд Камм още преди Втората световна война.Това е накратко:)
  • #3
    6 rate up comment 7 rate down comment
    homer simpson ( преди 15 години )
    aми щто, щтото е тоyота...кво очакваш ...красива , нема такова чудо.
  • #2
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Защо толкова грозни ( преди 15 години )
    Някой може ли да ми обясни защо ги правят толкова грозни хибридните коли... за да не са мечтата на никой? Една кола ако ти хваща окото много.. колкото и да е чуплива ше я купуват.. ся в тоя грозен багажник не са и батериите да я направят такава.. и ми амперата.. защо толкова грозниииииии
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Тия от тойота продулжават да правят акции за даи оправят бънгиите. Всички марки започнаха да си викат колите в сервизите и го изкарват така все едно си правят реклама, но истината е че новите коли са в пъти по нискокачествени от тези които се правха от 1990- до 2000г.