IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Официални снимки на Audi A6

В интернет се появиха официалните снимки от седана Audi A6, модел 2011 година (Видео).

Официални снимки на Audi A6
Първите снимки на представителната лимузина на фирмата от Инголщад вече се появиха в интернет. От Audi наричат автомобила "най-успешният бизнес седан на света".
 
 
Дали това ще е така или не, остава да се види. Досегашното поколение на А6 беше изпреварено по продажби от конкуренцията - BMW 5-Series и Mercedes Benz E-Class.
 
 
Сега може да се каже, че техническата част е от A7 Sportback, в този смисъл не е изненадващо, че новият А6 изглежда като версия седан на А7.
 
 
 
 
Във външния вид разбира се може да се види и стила на седана A4. Общите неща са още повече в интериора, като вътрешният дизайн на A6 е почти идентичен на този при A7 Sportback.
 
 
 
Когато автомобилът се появи на пазара в Европа през пролетта на идната година, той ще предлага избор от 4 двигателя. На по-късен етап ще се появят още пет агрегата, както и хибридна версия. Ще видим 2.0 TDI с мощност 175 к.с. Ще се комбинира с механична скоростна кутия с 6 степени и ще ускорява от място до 100 км/мчас за 8.7 секунди. 
 
 
 
 
Други два дизелови двигателя V6 ще се предлагат в началото - по-слабият е 3.0 TDI с мощност 202 к.с., а по-силният е със същия работен обем и мощност 243 к.с. и система за предаване на движението към четирите колела (quattro). С него автомобилът ще ускорява до 100 км/час за 6.1 секунди.
 
 
 
 
Първоначално ще се предлагат само два бензинови двигателя с новия А6. Първият ще бъде с обем 2.8 литра V6 , атмосферен FSI с мощност 202 к.с., вторият ще бъде V8 с обем 3.0 литра TFSI с мощност 298 к.с. По-силният двигател ще се комбинира с трансмисия със седем степени и два съединителя и със системата quattro.
 
 
 
През 2012 година ще се появи и хибридна версия на новия А6.
 
 
 
 
 
 



Още снимки

Видео

0 от 500
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    хубаво е аудито и изпипано в интериора спор няма,но защо са толкова еднотипни всички модели. а4 е умален вариант на а6 а а6 умален вариант на а8.имат скучно излъчване.
  • #22
    15 rate up comment 1 rate down comment
    boby ( преди 15 години )
    Леко скучно изглежда, нищо кой знае колко различно. А и като гледам двигателите, май бих предпочел един Сааб 9-5, хем по-евтино, хем по-голямо, със същите екстри и отличаващо се на пътя.
  • #21
    8 rate up comment 5 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Много ми харесва, но мисля все пак че 5-цата е много по-силна в този клас!!!
  • #20
    10 rate up comment 0 rate down comment
    SenatorYRK ( преди 15 години )
    За еднаквият дизайн си прав,но явно на хората които си ги купуват им харесва,а и Ауди си имат прилични продажби .Както се казва - за всеки влак си има пътници :)Приятен ден на всички.
  • #19
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аха! Това е новият Москвич - груб и недодялан. Но ми се струва, че са откраднали това-онова от някое Ауди, модел 2000-ната...
  • #18
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    тая кола май вече съм я виждал...
  • #17
    13 rate up comment 1 rate down comment
    ogog ( преди 15 години )
    Абе тия от VW group само streching правят. Много странно
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ------------- ( преди 15 години )
    защо според теб всички трябва да карат А8
  • #15
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    http://***.auto-konkret.de/wp-content/uploads/2009/08/audi-a6.jpg - ектериор на сегашното а6http://***.audia6s.info/audia6/112_0808_04z+2009_audi_a6+interior.jpg - интериор на сегашното Разликите са доста и определено новия модел е доста по-красив от сегашния!
  • #14
    10 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    !!!, всъщност коментарът ти е съвсем уместен. Аз също не се заяждам като дадох пример с БМВ. Това компаниите да имат собствена "фирмена идентичност" не е лошо. Тук идва въпросът - Фирмена идентичност-ОК, но защо пък моделите да са толкова еднакви, че разликите между тах да са главно в размерите им?!Не би било зле да има разнообразие... прекаленото уеднаквяване е реална "заплаха" от приближаване до "обезличаване" или по-скоро "скука".