Сега става ясно, че тази концепция ще бъде в основата на екологичен суперавтомобил с монтиран в средата на шасито двигател, който ще конкурира BMW Vision ED след около 4-5 години.

Създадено в дизайнерското студио на Mercedes в Калифорния, САЩ, купето има 4 места. Конструкцията на каросерията е по-скоро дизайнерско хрумване и бъдещият сериен модел ще има съществени отлики от нея. Близкото разполагане на колата до пътя, нейните пропорции и положението на водача ще останат в основата на бъдещия сериен суперавтомобил.

„Има елементи от дизайна, които лесно ще бъдат доразвити при серийния модел. Когато я създавахме, знаехме, че не трябва да бъде невъзможна за серийно производство, а след някои промени безпроблемно да влезе в серия при нужда”, казва шефът на дизайнерското студио в Калифорния, Хюбърт Лии.
При създаването на двигателя за този модел ще се включат всички достижения на Mercedes-Benz в тази област, точно както става и при суперавтомобила Vision EfficientDynamics на BMW. От Баварската фирма наскоро потвърдиха, че серийното производство на техния екологичен суперавтомобил ще започне от 2013 година.

Отговорът на Mercedes не закъсня и малко по-късно (с около година) ще се появи и Biome. Дълъг 4040 мм, широк 2500 мм и висок 1200 мм, Biome е по-къс от сегашния C-Сlass, доста по-широк от GL-Сlass и по-нисък от SLK. При серийния модел обаче, най-вероятно широчината ще бъде намалена значително и ще бъде около 2100-2200 мм.

Mercedes може да запази централната позиция на водача, зад който да има още две места. Четвъртото, разположено зад тях, също едва ли ще стигне до серийния модел.


0