IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Колко мислите че струва тази ръждива купчина?

"Реставрационен проект" достига рекордна цена на търг.

Колко мислите че струва тази ръждива купчина?


 

Този "автомобил" беше открит край Куинсланд, Австралия. Няма двигател, няма каросерия ... има само ръжда. Но е Bugatti Type 38 от 1926 година.

Миналата седмица този автомобил се продаде на търг на цена от 68 000 британски лири или около 108 000 долара.

Аукционната къща описала находката като "реставрационен проект" и очаквала цената да достигне едва 9 хиляди лири, но се оказало че има доста колекционери-мераклии, които вдигнали цената близо осем пъти над очакваното.

Ако имате някоя стара плевня на село, не е зле да надникнете, какво има вътре...

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Сергей Иванов ( преди 10 години )
    Само волска талига и едно рало... повечето кошари отдавна вече са претърсени от иманяри!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    night_pz ( преди 14 години )
    Интересна информация даде, но така или иначе не можеш да ме убедиш, че тези ръжди могат да струват нещо, пък камоли тази цена. Дух, мух, това са глупости, поне според мен.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ivojuve ( преди 15 години )
    вие сте баси и спамърите....
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    толкова струва ( преди 15 години )
    До:dido_oТи какво си помисли колега,че е супер съвременно турбо ли?Попаднал си на колата без турбо!Нали ти казах,че държа книжката на Бугати!Не е турбо,а ТУРБО-КОМПРЕСОР,което си е кажи речи същото!Били сатри вида:за писта ;без турбо и с турбо.След 1927г става на Bugatti Type 40 и 43.ето ти и тогавашния Турбо-компресор:При турбокомпресора голяма част от енергията на изгорелите газове,която обикновено е загубена,се използва за задвижване на турбината.Турбинното колело е на общ вал с компресорното и така се задвижва компресора,който сгъстява въздуха,постъпващ в двигателя. Турбокомпресорната турбина,която включва турбинно колело и корпус,преобразува енергията на изгорелите газове на двигателя в механична енергия,задвижваща компресора.В спиралния корпус(наричан също ***) налягането на изгорелите газове се преобразува в кинетична енергия и газовете се насочват към периферията на турбинното колело,което създава въртящ момент. Компресорите,използвани при турбопълнене,са предимно центробежни и се състоят от три основни елемента:компресорно колело,дифузор и корпус.Вследствие въртенето на колелото въздухът постъпва осово,увеличава значително скоростта си и излиза в радиално направление.Дифузорът забавя ускорения въздух почти без загуби,така,че налягането и температурата му нарастват. При сгъстяването въздухът увеличава температурата си,която може да достигне 180 C.Когато този въздух се охлади в специален охладител,плътността му,а оттам и мощността на двигателя могат да бъдат увеличени допълнително.Това е за пистаhttp://***.histomobile.com/histomob/internet/8/19701.jpgбез турбоhttp://members.chello.nl/j.baartse/carpics/bugatti36.jpgс турбоhttp://prikachi.com/images/333/2696333G.jpgтип 40http://lh6.ggpht.com/_TS-xzb12aSg/Rph_tLXJVjI/AAAAAAAAAQw/Yn3pYHKuuo8/1926+Bugatti+Type+40.jpgтип 43http://***.khulsey.com/stockphotography/pb-concours-1929-bugatti-type-43a.jpegа ето ти го и турбокомпресораhttp://files.conceptcarz.com/img/Bugatti/30_Bugatti_Type43A_Million-Guiet_Dv-06-PBC_e01.jpg
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dido_o ( преди 15 години )
    Автомобилът е оборудван с КОМПРЕСОР, а не с турбо правете разлика. и е 140 к.с.http://***.conceptcarz.com/vehicle/z12358/Bugatti-Type-38.aspx
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    толкова струва ( преди 15 години )
    до : night_pzВиж,явно не знаеш приятелю,че не си хабя думите,ако не знам нещо.Ако ли пък не знам,то чета какво пишат колегите и си записвам и проверявам!В момента държа книжката за Бугати!Казах с ТУРБО,а през 1927г,вече е достигала скорост от 200км в час !!!!Двигатела е тип:GP 35 с турбо!Колелата са със спици от лекасплаваа предния мост е бил изящно кован ръчно,за перфектна устойчивост!Даже шума на Турбото-тука пише:-е бил точно приятен шум на Бугати!Нали си давате сметка за каква реликва говорим!Проверете си знанията в интернет и специализираните книги-всички произведени коли,без катастрофиралите са в отлично здраве и никой не си ги продава,затова нямат цена!И нали си давате сметка,че тезируинище минат през пясачноструйка,през термично обработване,чрез запълване и почистване с термо-пласти и ще излезнат в заводски вид!65% няма да оцелеятно каквото остане ще бъде оригинала,ще се докоснеш допатината,до сърцето на ОНОВА време с гениални коли и МАЙСТОРИ,ще се возиш и ще знаеш,че в колата е духа на зараждащия се бум на гении в миналия век!Ще знаеш ,че има части,сърце и душа от брилянтните години на автомобилостроенето!А не някаква си временна еднодневкаЗа останалите части си има малки Английски и Американски фирми,които са лицензирани за правенето на поръчкови оригинални части за коли-легенди!С точна информация и историята на всяка една кола ,за да могат да я изработят!Всичко се постига обаче с много чакане и търпение и много пари!Но този който ги е броил,все ще има и за останалите части!И тогава когато стане готова,хората ще казват това което казват за Костенурката и останалите легендарни класически и безсмъртни коли:-Купуват си нови Мерцедеси,Бмв-та,Фолксвагени,Аудита и т.н......,но само ти караш кола...!
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    night_pz ( преди 15 години )
    Е чак с турбо през 1926 едва ли, но все пак е била суперкола за времето си. Но толкоз пари за тази ръжда...То да почнеш без тази основа да я създаваш май ще е по добре... :)
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    niko ( преди 15 години )
    az 6e im prodam moq opel-osven rujdata i dvigatel ima i to sled osnoven remont i stukla ima daje :Dpp:za 50 000$ na promociq :D
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Поправка ( преди 15 години )
    Поправка:177км в час
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    толкова струва ( преди 15 години )
    Струва толкова,защото никой не я продава!всички коли които не са катастрофирали са още в движение в отлична кондиция без някакви повреди,освен консумативи!През 1926 г са вдигали1777 км в час!!!!!120 кс. !!! 2,3 л.....от 0 до 100км за 10 сек !С ТУРБО !!!Какво да ви кажа?Толкова струва!Защото в движение не можеш да ги пипнеш!http://prikachi.com/images/333/2696333G.jpg