IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще видим нов VW Camper

Volkswagen обмисля серийното производство на модел с името Camper.

Ще видим нов VW Camper
В средата на миналия век с това име се продаваше версия на мини Microbus. Пред списание AutoExpress, главният дизайнер на VW, Клаус Бишоф заяви, „Аз не бих заел своята длъжност във Volkswagen ако не мислех за Camper”. Бишоф обаче пояснява, че проектът е все още в съвсем начална фаза.
 
 
„Макар това да е изцяло европейски автомобил, в неговото създаване ще привлечем и колегите от дизайнерския център в Калифорния”.
 
Първият прототип на бъдещия VW Camper ще бъде представен като концепция на някой от автомобилните салони през следващата година.
 
В момента във Volkswagen завършват разработките на нова модулна платформа, която съществено ще съкрати разходите по създаване на нови модели. Най-вероятно бъдещият Camper също ще бъде създаден на новата платформа.
 
Оригиналният Camper - VW T1, беше произвеждан в Европа до 1967 година, а в Бразилия се сглобява до 1975.
 
Формално съвременната версия на T1 е Volkswagen Transporter, който се произвежда от 2003, както в лекотоварен така и в пътнически вариант (VW Mutivan).
 
0 от 500
  • #12
    6 rate up comment 0 rate down comment
    луда работа ( преди 15 години )
    Човека пак откачи.Сава вземи ,че направи най накрая един тест драйв бе маа му стара,точно тук му е мястото,може и да покажеш и жена, си с перките отзад.Много ще е интересно да погледаме малко ***.Но уви,ти си само само един форумен плъх,заврял се в дупката си.
  • #11
    0 rate up comment 22 rate down comment
    до Дечко ( преди 15 години )
    Поне един път намери доблест и вземи ми отговори-има време до Неделя,чакам отговор!А сега вземи научи нещо,всичко научено е полезно!-Не напразно първият автомобил, което всяко малко дете се научава да разпознава е именно тъй наречената Костенурка (този прякор на колата се използва само в България), в другите държави по света закачливо я наричат..... бръмбар, калинка , Кefer, фуска... и т.н..Фолксваген е единствения автомобил в света, който може да бъде възстановяван в различни стилови направления, без да загуби своята стойност и красота :CLASIC автомобила е в оригинален вид, така както е слязъл от поточната линия във Wolfsburg;CALIFORNIA LOOK най-популярния стил в света, познат от средата на 60-те г. на миналия век. Фолксваген-ът се доближава изцяло до HOT ROD стила, максимално изчистен от всякакви лайсни, броните /ако въобще ги има/ могат да са и в цвета на колата, допуска се монтаж на по-удобни седалки и волани с различни размери, използват се и тунинг части на първата фирма в света предлагаща и нещо по-така за Фолксваген EMPI. Двигателят /Тип 1/ се боядисва в различни цветове, като често се и форсира;OLD SCHOOL Старата школа познат от средата на 60-те г. на миналия век се характеризира с наличието на много хром и екстри за модела. Задължително е и оцветяването /в различен от основния цвят на купето/ на панела между предния и задния калник. Двигателите /Тип 1/ се преработват и често достигат и до 2500 см.3, монтират се и спортни филтри, колянов и разпределителен вал, 4 карбуратора, спортна изпускателна система; GERMAN LOOK убиеца на Порше-та се заражда като стил в ранните 90 г. на миналия век, в автомобила с подчертан рейсинг вид се вграждат спирачки, джанти арматурни прибори, волани и всичко каквото може да се сложи от Порше. Двигателят, в повечето случаи Тип 4, т.е. блок от късните модели на Порше 356, 901/911/, Фолксваген-Порше 914/4 използван и в късния Транспортер е форсиран често с над 200 к.с.ЕURO LOOK Европейско или Френско изглеждащият стил се заражда в средата на 90 г. на миналия век, характеризира с изчистени линии използваща най-доброто от всички стилове, върху които различни дизайнери и художници изливат своя талант, т.е. автомобилът е изрисуван по всякакъв начин;RAT LOOK мърляв като плъх така трябва да изглежда любимата кола, ако сте решили да е в този стил, придобиващ популярност в началото на 21 век. Често собствениците прибягват до различни методи за да погрознят колата, тя трябва да изглежда максимално зле, а ако има и лишеи от плесен по нея / в повечето случаи изкуствено поставен/ е най-добре, разбира се механиката на колата е в отлично състояние.Това в общи линии е най-важното, което трябва да знае собственика на Фолксваген преди да пристъпи към реставрационни действия по своята кола. НАЙ-ВАЖНОТО в изключение на CLASIC стила на всички коли окачването /на предницата или изцяло/ се снижава към земята, най-често с 2,5 инча или около 5 см. В случаите, когато само предницата е свалена ниско, то Вие членувате в клуб NOSE DOWN Отговори -30 Положителни: 2 Отрицателни: 32
  • #10
    0 rate up comment 21 rate down comment
    до"УЖ"-Сла ( преди 15 години )
    Личи си кой се е изтървал.......:)Май ти Дечко.....:)Пак ли ти писаха двойка,че си сърдит.Всичко което написах са си факти и колегите обичат да четат,както и аз обичам да чета колегите,за да науча нещо.А ти умря от завист,че нищо не знаеш и че не си го написал ти,че нямаш книжка и кола и,че явно не се учиш добре и си го изкарваш в форума-та всички да разберем колко злоба си събрал...,сори,не сме ти виновни.....Добре,че се появи,нали беше от София и имаше Порше Кайен-цял месец те издирвам и ти казах къде да се срещнем,пред Софийския университет и в колко часа и как с жена ми ще дойдем с двете коли-и двете са ХОТ-РОД.Едната е 6 метра,лилава,а от калниците нагоре е като цвят полирано дърво-тип ламперия,с голям въздухозаборник,а жена ми ще е с другата,тя е само лилава,но отдзад с перки.Казах ти,че ще ни познаеш,ще бъдем с *** костюми с черепчета.Ти да покажеш Кайена,а ние колите!Но всеки път изчезваш и се покриваш или пишеш с други имена ,както сега,защото знаеш,че ще те поканя.Вместо Дечко,да научиш нещо-ти триеш......:)Но двойките в училище няма кой да ти ги трие!......:)Кайена,сигурно дори не е мачбокс,а?.......:)Дай си някакъв фалшив мейл или поща,да ти пратя поне снимките с колите и да ме видиш.С много колеги си разменихме пощите и скайповете,но такъв мъничък страхливец като тебе какво да го правя,като щом стане приказка да се върши работа и се покрива на дълбоко!Имам работа,но заради теб(нали си от София каваш)в Неделя в 12 и 30 часа пред Александър Невски искаш ли да се срещнем?Няма да ни сбъркаш.Ако нещо те е шубенце(знам ли какво е в *** ти),вземи си другарчета.Но ще видиш,че само прекрасни неща ще видиш и повтарям се заради теб,ще видиш единствения сервиз за Хот-Род автомобили в България.Чакам отговор.Омръзна ми бе пич едно и също да ти пиша....
  • #9
    18 rate up comment 10 rate down comment
    Слав ( преди 15 години )
    Сава,пак ли те изтърваха бе *** нещастен.Наистина,без хапчета си много зле.Драгунчееееев,Драгунчев.
  • #8
    4 rate up comment 33 rate down comment
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Не напразно първият автомобил, което всяко малко дете се научава да разпознава е именно тъй наречената Костенурка (този прякор на колата се използва само в България), в другите държави по света закачливо я наричат..... бръмбар, калинка , Кefer, фуска... и т.н..Фолксваген е единствения автомобил в света, който може да бъде възстановяван в различни стилови направления, без да загуби своята стойност и красота :CLASIC автомобила е в оригинален вид, така както е слязъл от поточната линия във Wolfsburg;CALIFORNIA LOOK най-популярния стил в света, познат от средата на 60-те г. на миналия век. Фолксваген-ът се доближава изцяло до HOT ROD стила, максимално изчистен от всякакви лайсни, броните /ако въобще ги има/ могат да са и в цвета на колата, допуска се монтаж на по-удобни седалки и волани с различни размери, използват се и тунинг части на първата фирма в света предлагаща и нещо по-така за Фолксваген EMPI. Двигателят /Тип 1/ се боядисва в различни цветове, като често се и форсира;OLD SCHOOL Старата школа познат от средата на 60-те г. на миналия век се характеризира с наличието на много хром и екстри за модела. Задължително е и оцветяването /в различен от основния цвят на купето/ на панела между предния и задния калник. Двигателите /Тип 1/ се преработват и често достигат и до 2500 см.3, монтират се и спортни филтри, колянов и разпределителен вал, 4 карбуратора, спортна изпускателна система; GERMAN LOOK убиеца на Порше-та се заражда като стил в ранните 90 г. на миналия век, в автомобила с подчертан рейсинг вид се вграждат спирачки, джанти арматурни прибори, волани и всичко каквото може да се сложи от Порше. Двигателят, в повечето случаи Тип 4, т.е. блок от късните модели на Порше 356, 901/911/, Фолксваген-Порше 914/4 използван и в късния Транспортер е форсиран често с над 200 к.с.ЕURO LOOK Европейско или Френско изглеждащият стил се заражда в средата на 90 г. на миналия век, характеризира с изчистени линии използваща най-доброто от всички стилове, върху които различни дизайнери и художници изливат своя талант, т.е. автомобилът е изрисуван по всякакъв начин;RAT LOOK мърляв като плъх така трябва да изглежда любимата кола, ако сте решили да е в този стил, придобиващ популярност в началото на 21 век. Често собствениците прибягват до различни методи за да погрознят колата, тя трябва да изглежда максимално зле, а ако има и лишеи от плесен по нея / в повечето случаи изкуствено поставен/ е най-добре, разбира се механиката на колата е в отлично състояние.Това в общи линии е най-важното, което трябва да знае собственика на Фолксваген преди да пристъпи към реставрационни действия по своята кола. НАЙ-ВАЖНОТО в изключение на CLASIC стила на всички коли окачването /на предницата или изцяло/ се снижава към земята, най-често с 2,5 инча или около 5 см. В случаите, когато само предницата е свалена ниско, то Вие членувате в клуб NOSE DOWN
  • #7
    3 rate up comment 34 rate down comment
    цитати ( преди 15 години )
    -По природа не съм особено суетен, но и аз съм човек, все пак и никак не ми беше неприятно, когато, карайки по улиците, към нея и мен обръщаха очи всички-млади ,възрасни,деца и жени. А стана и традиция шофьори и шофьорки на скъпи -прескъпи нови автомобили,или току що купени на лизинг,да ме спират с молба за я разгледат! Ситуацията донякъде обобщи стар мой приятел, който каза: те имат нови фолксвагени, мерцедеси и беемвета, а ти кола!!!
  • #6
    3 rate up comment 34 rate down comment
    цитати ( преди 15 години )
    -Шефът на Volkswagen за Америка обяви, че през 2012 година немската компания ще представи последното поколение на своя легендарен Beetle. Въпреки че сегашният модел "избяга" от тематиката на класическата "костенурка" и не успя да оправдае очакванията, Volkswagen възлага големи надежди на неговия заместник. За да не си останат само с надеждите, Volkswagen ще трябва да се потрудят сериозно и да потърсят вдъхновение в историята си. Не случайно класическата "костенурка" в многобройните й превъплъщения реализира над 41 млн. продажби по целия свят.
  • #5
    4 rate up comment 28 rate down comment
    цитати.... ( преди 15 години )
    -За Фолксваген Боксер Клуб СофияФолксваген Боксер Клуб е създаден през 1995 г. и е най-големият автомобилен ретро-клуб в България. Членовете на клуба са от цялата страна, като това, което ги свързва, безспорно е любовта към любимата марка Volkswagen Костенурка. За тях Той Автомобилът отдавна не е просто средство за придвижване, а неизменна и важна част от живота. Техният девиз е: Старото е безценно, а новото със съмнително качество, а идеалът им Лош човек, който кара VW-костенурка, няма!
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    WERTY ( преди 15 години )
    Да не стане излагация като с New Beetle.
  • #3
    6 rate up comment 34 rate down comment
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Абе човеко!Ти да не си на ХАПЧЕТА?!?Разбира се,че е Бръмбар!И разбира се,че е Костенурка!!!Има и още 3 наименования!!!!Според традициите и народностите са го наричали с тези имена,защото се е продавал в ЦЯЛ СВЯТ и всички са го обичали и всеки Народ го е кръщавал по СИМПАТИИ!!!!При нас в България го знаем само и единствено като КОСТЕНУРКА-НАЙ ВЕЛИКАТА!!!:http://prikachi.com/images/122/2692122o.jpgа Фолксваген направиха пародията-Голф- New Beetle.......:) :http://***.automedia.bg/files/news/body/12102005/beetle.jpgИ преди да го кръщаваш легендарния модел- Camper,знай,че бяха Т1и Т2,и след това вече според целта им определяха имената кое за какво е ,защото са в 100-на варианта!Чел си нещо-недочел си и сега се спука от напъни да се правиш на Генерал!И сигурно знаеш,че Camperа е костенурка,без никакви изменения-само външно,така както и Порше ,и Фердинанд е казал,че Порше ще процъфти,защото е купе на легендата КОСТЕНУРКАТА!Ето тиТ1 :http://prikachi.com/images/120/2692120y.jpgЕто ти и Т2http://prikachi.com/images/123/2692123s.jpgЗатова ти казвам да не се изложат ПАК,както се изложиха с УЖ новата Костенурка,наречена: New Beetle........????.....:)Ти изобщо четеш ли какво се пише или пишеш да се намираш на работа?!?И както се пее в една песен:-Колега,не ни занимавай с глупости.......