IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Европа: статистика на продадените автомобили през октомври

През октомври най-продаван модел автомобил в европейските страни е Volkswagen Golf.

Европа: статистика на продадените автомобили през октомври
От този модел са реализирани 38 500 броя. Второто място е отново за модел на VW - Polo. При това Polo е единствен сред първите десет модели по продажби, за който търсенето през октомври е нараснало (+13.1%). Това показват данните на аналитичната агенция JATO Dynamics.
 
 
През октомври в Европа са продадени 29 500 автомобила VW Polo. Така малкият VW изпреварва по продажби третия в класирането Ford Fiesta (26 967 продажби).
 
Останалите седем модела в челната десетка на най-продаваните автомобили в Европа са: Renault Clio (26 365), Peugeot 207 (20 977), Renault Megane (20 805), Opel Corsa (19 465), Opel Astra (18 965), Ford Focus (18 798) и Fiat Punto (18 003).
 
При марките най-много автомобили в Европа през октомври е продал Volkswagen – 126 354 автомобила. Следват Renault и Ford, съответно с 91 667 и 78 213 продажби.
 
През месец октомври общо в Европа са продадени 1.062 милиона леки автомобили. Това е с 16.1% по-малко в сравнение със същия месец на миналата година. През октомври най-много нови автомобили са били продадени в Германия – 256 843.
 
0 от 500
  • #44
    0 rate up comment 3 rate down comment
    rs bg ( преди 15 години )
    kak razbra 4e sa nai-zdravi.............???samo balak bi si kupul honda s 80% e made in china
  • #43
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Anonimen, немските еднодневки са си еднодневки. Чупят се като френски коли, и най-добрите автомобили в света са японските, това и германците си го признават. Най-добрите, най-здравите и най-високотехнологичните коли, с най-вискоко клиентско задоволство са японските. И най-продаваните са те. Немските коли са абонати на сервизите и отдавна не са най-добрите в света. те са едни еднодневки, нееднократно доказано от всички класации за здравина, начло с немските технически прегледи ТЮВ!! !
  • #42
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    тея де се карат кой е по-добър- оня, дето кат *** не работи зимата(баси изтъркания лаф) или мазното японче да се замислят каква е разликата между двете марки FORD и MAZDA или по-точно между продуктите им, споделящи еднакви платформи и да се качат на някое пежо, около 2000та година и на някоя фординка около 2010 година от същия клас (например 406 и мондео) и пак да си кажат мнението...
  • #41
    2 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Pak li be BGRS po4na s twoite srawneniq za weli4ieto na Ford.Abe 4owek sravni taq MX-5 s 1 Ford ot 89-ta,90-ta ili moje bi ne moje6 za6toto takiwa Fordove we4e sa pred polurazpad w nqkoq morga q ot koroziq,q ot ne6to drugo.Poloto moga da ti kaja,4e posledniq model e s klasi nad Fiestata po otno6enie na plastmasite.I men ne me interesuwa kolata mi da e samo powratliwa kato Fordowete,az iskam kompleksnite ka4estwa,koito VW moje da mi predloji,kakto i milioni ewropeici!
  • #40
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Анонимни, просто конглокенти го напиши така: конКУРенти с натъртване в средата :P
  • #39
    0 rate up comment 5 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    A MX5 e направо с ужасен интериор. НЕ само, че всичко е твърдо, а човек няма как да се отпусне и наслаждава на движението. Незнам какви статии си чел в Ауто Билд, но за мен те нямат нищо общо с реалността. Това е автомобил, който никога не бих искал да притежавам. Ужасен е просто. Не може и дума да става за сравнение с комфорта на моята Фиеста от 2006 година. С новата да не говорим.
  • #38
    1 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Leksus, за пластмасите не си прав. В моята Фиеста горната половина на таблото е мека. Във вратите има малко плат, колкото да не ти е прекалено студено на ръката. Воланът също е приятен на допир, макар и да не може да се сравнява с кожен. Твърдите пластмаси са в долната част на арматурното табло и частта от вратите, която рядко се докосва с ръка. Не казвам, че така трябва да изглежда един автомобил, но за 2006 година си бе нормално, още повече, че и сега Поло е с твърдо табло при ниското си ниво
  • #37
    0 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Leksus, знам това, което казваш за MX5. Затова и очакванията ми бяха големи, след като научих, че един колега ще идва с такъв автомобил на работа, докато му оправят Бравата. да, това бе MX5 едно от 1990 година, но нали точно тоя автомобил е легендата, а не модификациите след него? Ами тясно е, не може да се сравнява с Фиеста модел 2002/2006. Аз съм 185 и съм някъде около нормите, макар и малко над тях за България. Обаче в Германия има само върлини и аз бих се чувствал джудже между тях.
  • #36
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до AZ ( преди 15 години )
    Вие ромите сте плагиати.Опитвате се да имитирате истинските хора,но Саркози ви показа,че нищо не става от вас.
  • #35
    1 rate up comment 6 rate down comment
    AZ ( преди 15 години )
    То цялото автомобилостроене на изток от Европа е чисто плагиатство.