Веднага трябва да кажем, че серийната версия е запазила повечето неща (и вътре и отвън) от концепцията.

Новият модел е дълъг 4 894 мм, това е със 74 мм повече от досегашния модел. Широчината му е 1894 мм (+ 39 мм), а разстоянието между осите 2 855 мм. Единствено височината е намалена с 9 мм и е 1 365 мм.
Както и предишното поколение, откритият автомобил има мек сгъваем покрив, който се отваря за 19 секунди и се затваря за 24 секунди, като операцията може да стане и по време на движение със скорост до 40 км/час.
Според BMW олекотеният дизайн на покрива и на механизма му за сгъване и отваряне, е помогнал да се намали теглото на колата в сравнение с досегашния модел.
Кабриолетът с 4 места предлага и доста добро пространство за багаж - 300 литра когато покривът е прибран. Моделът на снимките е 650i, който е с двигател V8 с обем 4.4 литра със система за директно впръскване на горивото, мощност 400 к.с. и максимален въртящ момент 610 Nm, наличен между 1 750 и 4 500 об/мин.
Двигателят може да се комбинира или с автоматичната трансмисия с осем степени (Sport Automatic transmission) или с традиционната механична скоростна кутия с 6 степени. И с двете трансмисии 650i ускорява от място до 100 км/час за 5.0 секунди, а максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
На малко по-късен етап ще се появят версии и с други двигатели, вкл. редови турбоагрегат с 6 цилиндъра и турбо V8, който ще видим при M6. Както може да се очаква, новият 6-Series предлага много върхови технологии още в стандартното изпълнение. Да споменем Driving Dynamics Control, Brake Energy Regeneration system, LED фарове и фарове за мъгла, Active Roll Stabilization и др.

От BMW съобщават, че скоро ще представят официално и по-популярния модел купе на новата 6-Series.


5