IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Победа за $300 000

Става дума за реплика на GAZ-M20 - "Победа".

Победа за $300 000

Две реплики на GAZ-M20 - "Победа" вече пътуват към Америка, където ги чака собственикът им. Според информацията той е Украинец от Одеса, настоящ гражданини на САЩ, който е платил по $300 000 за всяко от возилата.

Автомобилите са кабриолет на базата на Mercedes CLK и седан, изграден на платформата на BMW. Возилата са преминали през пълна промяна и могат да се похвалят с доработен интериор и екстериор в стила на руския GAZ-M20 - "Победа".

За съжаление не разполагаме с повече информация за репликите на предшественикът на Волга. Все пак от снимките личи, че едното возило е оборудвано с врати без дръжки и специални ауспуси, които следват линията на праговете. Според някои източници, возилата от снимките ще получат окончателен завършек в специален тунинг център в САЩ.

GAZ-M20 - "Победа" се произвежда между 1946 и 1958 година в заводите на ГАЗ в Русия. През 1951 година возилото започва да се произвежда и в Полша под името FSO Warszawa.

Победа е първият руски автомобил с мигачи, електрически чистачки и радиоприемник. От автомобилът са произведени 235,997 бройки, 14,220 от които във версия кабриолет.

Колата използва 2.2-литров бензинов двигател с 50 к.с.







0 от 500
  • #22
    32 rate up comment 4 rate down comment
    До Анонимен ( преди 15 години )
    Първо знай,че някой друг дава плюсовете и минусите!Значи не си гледал"Основен ремонт"с Чип Фус...!Не си гледал и"Уест Кустюмс"-така ти ги казвам на бързо на Български...Не си гледал и"Депо за разфасоване"с Лийпу и Бърни...!Най известните хора на земята си правят при тях коли,защото са уникални ВЕЧНО качествени!А там се правят вечни коли,само от стари коли!!!!Точно на поточната линия се правят най много грешки,защото се правят масово на:ишлеме......!Затова сега всички,и Мерцедес и Бмв и Ауди;Фолксваген,за останалите да не говорим-привикват с стотици хиляди коли обратно по сервизите!!!И точно ръчно изработените са най здрави,защото ЛИЧНО се отделя внимание на ВСЕКИ един детайл,а не както е на поточната линия-унифицирани!!!Ролс-Ройс;Морган;Мазерати;Лотус;Аустин Мартин,да не изброявам всички,затова са легенди,защото са ръчно правени-внимание за всеки един детайл!А не проектиране за масова употреба!Затова на изложение на Хот-Род се събират,не както при новите коли само Автомобилни журналисти,а идват най-важните хора на планетата,защото е невиждано събитие!Няма как да не си гледал Дискавъри?!?Какво значи стара част?!?Видял си,че старите части се правят по нови и от новите и колите допълнително се осигуряват и се обработват с най скъпите части за техника и против ръжда!Това при масовите коли-НИКОГАШне може да се случи,защото ще се оскъпят и стават непродаваеми!И,да правя разлика между нова кола и старарециклирана обслужена и перфектна!Ти правиш ли?Изобщо не става за сравнение.....?Новите са тясни отвътре,кънтят на пластмаса,бездушни и без характер!Вътре всички са едни и същи с едни и същи кръгли табла,а отвънка се различават само по емблемите!Всички си приличат,все едно сме облекли сиви пижами и ходиме по улиците!И не бих се доверил наднешнитенови коли да измина 5000км. зад граница!Нестандартните коли-рециклираните са по здрави,луксозни-отвътре почти всички са с дървени табла,разчупени и с 12 циферблата най малко!Кожа,велур-седалки-ВСИЧКО Е ПРАВЕНО ИНДИВИДУАЛНО И ЕДИНСТВЕНО ЗА ТЕБ!Чувстваш се различен и всичко е скроено за теб!Навън се събират тълпи от зяпачи и винаги е така от *** до старо!Двигатела е хромиран,коша обикновено е боядисан в оранжево и червено-всичко лащи!Хром,лайсни-всичко е мераклийско!Окачването почти винаги е с въздушна федерация и винаги за всяко колело по отделно-могат да танцуват!Цената се вдига главоломно всеки ден,докато новите,още щом излезнат от завода и цените им падат!Новите и да ги позлатиш,ставаш само смешен,защото са с унифицирани форми и морално остаряват!С рециклирана бих обикалял света в безупречна хармония и сигурност!Какво сравнение на диамант с кална буца ми даваш!С Хот Род си НЕПОВТОРИМ И ВЕЧНО АКТУАЛЕН,докато с нова,ще се чудиш как да се отървеш от нея след 4 г. и какви комбинации да правиш за друга нова-побъркан омагьосан кръг!Слят с общата маса и глинено чучело ще се чувствам,ако карамеднодневкаправена наишлемеЕ няма да те убеждавам,ти най добре си знаеш,но Живота е много кратък за да не съм ЩАСТЛИВ!
  • #21
    1 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не мога да се съглася и за това "ръчно изпипване". Това, че настъкмьосват някаква стара кола да изглежда и да се движи добре въобще не може да приближи тази кола до съвременните автомобили сглобени на поточна линия където 90% от детайлите са изработени от компютър и са поставени и напаснати от компютър.Колкото и добре да сгобяват ръчно сглобените коли при реставрацията, детайлите никога не могат да са изработят толкова точно колкото на серийните автомобили.От тук си вади изводите сам.
  • #20
    1 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Виж сега, разбирам, че тези реставрирани стари коли ти харесват. Както сам се изрази много хора си падат по подобен тунинг (ако мога така да го нареча). Като казах бангии имах в предвид колите от статията. В такова чудо не бих се возил с кеф, каму ли да дам пари за подобна кола.И още нещо - една стара кола каквото и да я правиш, какъвто и материали да използваш тя си остава стара. Предполагам си се карал кола 1990 и кола 2008 примерно и много добре си усетил разликата.
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    600 хилки на вятъра!
  • #18
    28 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Не говоря за тези от статията,нещо не ми харесват.Виж първата снимка която съм приложил на GAZ-M20.
  • #17
    29 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Извинявай,обидих те!То е ,защото се запалих,останах учуден,че не знаеш за комисията и,че тези коли са на съвсем галактическо ниво на качество от едросерийните правени за масовия потребител!Трябваше,само да ти обясня,може би не си се интересувал и не знаеш.Аз пък те обидих!взимам си думите назад!Ще се радвам,ако аз не знам нещо ,ти да ми обясниш с по голямо търпение от мойто!....:)Знам,че се възхищаваш на предаванията по Дискавъри,В които правят ХОТ-РОД или нестандартни коли!Няма истински Автолюбител,който да не линее по тях,щом ги зърне!И много добре знаеш,че появят ли се на улицата и най скъпите и луксозни Джипове и коли избледняват като невидими призраци.С такава кола, можеш да обиколяш света колкото си поискаш,в перфектна гаранция!Всяка частица от нейната материя е пипната ръчно и педантично изпитана!Но аз бях груб с теб и не можахме да дискутираме нормално!Аз също не знам някои неща и няма да искам да ме обиждат,ако питам.Още веднъж извинявай,за грубите обноски и си харесвай каквото ти е драго!Но за патина,за генно ,разкощната същина на тези коли,разтупващо всяко мъжко сърце и вдетинявайки всеки който ги види,за тяхната легендарна здравина,дължаща се на прецизна изработка и за тяхната ежедневна пригодност ,не си прав.Може би не те е интересувало досега.Но сигурно гледаш Автомобилните предавания и как се правят и знаеш и виждаш по реакциите на ЗАВИНАГИ възторжените им притежатели,че това е мечтата на почти всеки мъж!Но не всеки може да си ги позволи,защото изискват при създаването си,себеотрицание и финанси!Освен Мутрите....:)Те нямат усет за красиво!Те искат да блеснат с еднотипните Джипове ,защото е модно....:) Чаос ,Колега-бъди здрав и весел!
  • #16
    2 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И книжка имам и коли имам. Аз в такава бангия не бих се качил, ако ще и златна да е.
  • #15
    31 rate up comment 1 rate down comment
    до Анонимен ( преди 15 години )
    Ех,че весело изказване...:)Явно нямаш книжка и само си се возил в колата на Баща си. 95% от направените такива коли са направени РЪЧНО,с нови части или рецеклирани перфектно,минали са през пясочоструйка и са поцинковани от край до край!Нямаш си на представа как се правят тези коли-ВСЯКА ЕДНА ЧАСТ,ВСЕКИ БОЛТ СЕ ПРАВИ РЪЧНО И ОБИКНОВЕНО СЕ ГРАДЯТ ЗА ГОДИНА -ДВЕ!!!!Всеки до последния чарк и лайсна се напасват с перфектна точност и издават след това шум като:-"МРАВКА КОЯТО ПИКАЕ ВЪРХУ ПАМУК...!!!!!Двигатела обикновенно е ЛЕГЕНДАРНИЯ ХЕМИ,какъвто винаги слага и Чип ФУс в предаванетоОСНОВЕН РЕМОНТ!След това не знаеш през какви изпитания минават и при каква специална комисия,защото сам си правиш кола!!!!Ако тази комисия гледа новите коли-ЕДНА НЯМА ДА МИНЕ!!!!Пъпешчо,ти на снимка си ги виждал и с неукото ти словоизлияние,много се изложи....:)Всички знаят,че веднъж пуснати на пътя от тази комисия,тези коли те погребват,в смисъл,че те надживяват и остават за децата ти,а те ги оставят на внуците-като цената им расте с всеки изминал месец!Интересувай се поне с частица информация или питай Баща си и ще спреш да се излагаш така зверски!Всички нестандартни коли които гледаш по Дискавъри,които им се възхищаваш-минават през такава комисия ,но не го показват,защото всички го знаят това!И изведнъж се изтапанчи!....:)И в България иматакава комисия!В всички страни,иначе неможеш да регистрираш такава кола!На Горубляне чат пат спира по някоя,ей така за шоу и всичко живо там се струпва!Нямаш си на идея колко килограма документи трябва да извадиш и преминеж,за да я регистрираш!.......Ех,Пъпешчо.....:)
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 15 години )
    Бялата кърти.. :)) А в САЩ предполагам ще има много много хром за решетките, веждите на фаровете, дръжките и т.н.
  • #13
    0 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе какъв evergreen ви гони? Та това са си кошници и освен за свободното време за друго не стават. Я си представи да трябва да отидеш от Пловдив до София с една такава барака какво ще е преживяване...