
Американските почитатели на марката са малко разочаровани, че „горещата” версия GS на Regal е с по-слабия двулитров турбодвигател с мощност 255 к.с., докато европейският „близнак” Opel Insignia OPC е сV6 с обем 2.8 литра и турбина, който предлага 325 к.с.
Нещо повече, за да намалят цената, от GM са премахнали и системата 4х4 (която е налице при Insignia OPC) и техният модел Buick Regal GS е само с предно предаване. От Buick дават ускорение на автомобила със стандартна механична скоростна кутия с 6 степени за 7.0 секунди. За сравнение базисният VW Passat CC 2.0 Turbo с мощност по-ниска с 55 к.с. (200 к.с.) ускорява за 6.9 секунди.

На по-късен етап при GS от Buick ще предложат и автоматична трансмисия с 6 скорости и системата Driver Shift Control (възможност за превключване на степените от водача). Колата е с джанти имащи размер от 19 инча (като екстра може да се поръчат и лети джанти с размер 20 цола). Спирачките на четирите колела са дискови от Brembo. Стандартно колата е оборудвана и със системата StabiliTrak с интегриран traction control.


2