IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Подробно за Opel Astra Sports Tourer

Новата комби версия на Astra има дължина 4 698 мм и е най-дългият комби автомобил в ниската средна класа.

Подробно за Opel Astra Sports Tourer
На пазара в Европа ще дойде през януари, като цената му ще започва от около 16 000 евро.
 
 
Opel е фирмата, която има много дълга история с производство на комби автомобили. Началото е поставено през 1953 година, когато се появява моделът Opel Olympia Rekord Caravan. Той е сред първооснователите на комби каросериите на европейския пазар. Самото му наименование Caravan (съставено от английските думи car, van) показва неговата близост до лекотоварен автомобил. Интересът на купувачите бил доста висок. Това помага за да се появи и Kadett A Caravan, също и Omega Caravan 24v.
 
Първата Astra Caravan се появява на пазара през 1993 година, като заместник на Kadett E. Тази година обаче името Caravan изчезва от комби моделите на Opel.
 
 
Комбито на Astrа вече е „Sports Tourer“, същото като при Insignia комби. Това обаче не прекъсва връзката с историята, защото тази комби версия на Astra е четвърто поколение. При това на пазара все още ще се продава и предходната Astra Classic.
 
 
Клиентите на Opel обичат комби моделите. В Европа 25% от всички продадени модели Astra са във версия комби (средно за европейския пазар комби версиите са 17% от всички продажби). Новата Astra вече е продала над 200 000 броя, преди официално да бъде на пазара в Европа.
 
Това поколение на Astra комби си остава сред най-големите и обемни автомобили в своя клас. Нещо повече, с нарастване на дължината със 183 мм в сравнение с досегашния модел, новият Sports Tourer с дължина от 4698 мм е по-дълъг от от първите две генерации на Vectrа. При Sports Tourer е повишена и широчината (+10 мм) и сега е 1 814 мм, а колата съще е и по-висока (+35 мм) и достига 1.535 мм. Интересно е обаче, че разстоянието мужду осите е по-късо в сравнение с това на предшественика (-18 mm) и е 2685 мм.
 
 
Обемът на багажника е без промяна – 500 литра. След сгъването на задните седалки само с натискането на едно копче (системата FlexFold) багажникът вече става с обем 1550 литра, като дължината на багажа който може да бъде натоварен е 1835 мм, това е с 28 мм повече от възможностите на багажника на предходната генерация Astra комби.
 
 
Astra Sports Tourer ще се изправи на пазара в Европа срещу конкуренцията на други популярни (най-вече немски и френски) комби автомобили. Focus Combi, Golf Variant, Peugeot 308 SW и Mégane Grandtour имат по-малка дължина от Astra. Focus е по-къс с цели 230 мм, 308 SW с 200 мм. В същото време обаче, Astrа има по-малък багажник в сравнение с някои от конкурентите. Вижте сравнителна таблица за размерите на Astra комби и други автомобили от този клас.
 
 
По отношение на дизайна Sports Tourer е в стила на по-голямата Insigniа и хечбека с пет врати на Astrа. Всъщност цялата предна част на комбито не се отличава от тази при хечбека. Профилът е подобен на този при Insigniа Sports Tourer. Задната част традиционно при Opel е с нестандартна конструкция. Задните светлини са разделени, като част от тях остават в капака на багажника. Изчезнал е вертикалния стил на задните светлини, наблюдаван при няколко последни поколения на Caravan.
 
 
Задното стъкло е уголемено, като подобрява видимостта назад. За сметка на това третото странично стъкло е станало по-малко в сравнение с предходната генерация на Astrа Caravan. Окачването е подобно на това при хечбека с пет врати.  Отзад е multi-link с кинематичен механизъм, отпред е конвенционално независимо окачване McPherson.
 
При новата Astrа Sports Tourer, Opel предлага пет бензинови и четири дизелови двигатели, а през лятото на следващата година към тях ще се прибави и версия работеща на LPG. Ето двигателите по-подробно - бензинови:
 
 
Дизелови двигатели:
 
 
 
0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 2 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Браво бе - доста симпатично комби. Класическите модели на Опел добри станаха това поколение. Иначе се присъединявам за малкия двигател - много често малките двигатели харчат колкото по-големите, а са доста по-неприятни и изнервящи за каране.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Този 1.3 е двигател на Фиат и за нищо не става!Нали го тестваха на Пунтото и стана ясно,че се разминава фрапиращо със зададение разход.Причината била много проста.Под 2000 об. мотора е напълно умрял,никаква тяга.И ЗА ДА ВЪРВИ ТРЯБВА ДА СЕ ДЪРЖИ НА ВИСОКИ ОБОРОТИ И ЧЕСТО ДА СМЕНЯШ ПРЕДАВКИТЕ,супер уморително и досадно!А на практика харчел повече от по-големия мотор.Ама то и на хартия се вижда,190 Нм. е супер посредствено постижение,тегава работа.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Dobre de,samo na men li mi se struwa,4e tozi 1.3 cdti za twa kupe e mnogo slab.Tazi Astra se doblijawa po razmeri i teglo do 3kata i C klass.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    :) ей-сега сядам да пиша домашните бате! и благодаря все пак за анализа! :Рмежду другото, забелязваш ли че пиша по-грамотно от теб?
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Момче,вместо да говориш празни приказки,вземи се образовай малко.Ти са стряскащо невеж!Правиш така,че този сайт да изглежда адски аматьорски.
  • #3
    3 rate up comment 7 rate down comment
    учи си уроците ( преди 15 години )
    До flat6Стига злоба причинена от незнание!Друго освен да се заяждаш незнаеш!-не стига,че това е единствения автомобиленфорум без задължителна регистрация и ИЗТРИВАНЕ завинаги,ако обиждаш,ами намираш кусури!!!Този форум е оставен за такива като теб:-завистливи и злобни и неуки,та и ти да участваш-все пак си човек,търпиш развитиеАма с обидите и незнанието какво да правиш тук-надмина себе си!Не си ли на училище?Или си учи уроците.
  • #2
    5 rate up comment 7 rate down comment
    R-klasse ( преди 15 години )
    Груба грешка!Аstra не е в долния среден клас,а в компактния.Долен среден клас е Insignia.То бива невежество,ама това минава всякакви граници!
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    хахааа абе пичове уволнете го накрая тоя стажант дето не е пипал Ексел през живота си ама се упражнява тук! таблиците които прави са на ниво *** първокласник, трагикомично е да ги слагате в статиите!иначе много ми харесва цветното табло на орела!