IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Американски мисионер конструира летящо бъги

Първата му мисия: да спаси света.

Американски мисионер конструира летящо бъги

I-Tec Maverick има разрешително за движение по обществените пътища в САЩ, a вече получи и сертификат от Федералната авиационна администрация (FAA). Първата му мисия: да спаси света.
 
Стив Сейнт управлява фондацията i-Tec (indigenous people's technology and education center), която си е поставила задачи в сферата на технологиите и оразованието. Сейнт е християнски мисионер, който стартирал организацията, за да решава проблеми на откъснати в джунглата племена в Централна и Южна Америка. Така посветил шест години на работата по Maverick.
 
Бъгито е с 2,4 литров двигател на Subaru и има мощност от 170 к.с. Каросерията е само платно върху рамка, така че ускорението от 0 до 60 мили/час става за по-малко от 4 секунди. Истински интересно става обаче, когато машината излети с помощта на платнено крило.
 
След години тестове през септември FAA издаде сертификат на Maverick, определяйки го като „моторизиран парашут“. Това е различно от определението на Terrafugia и други подобни МПС, които са класифицирани от администрацията като самолети с разрешение за движение по обществени пътища.
 
Сейнт казва, че Maverick се нуждае от само 100 ярда (91,44 метра), за да излети. Приложението на Maverick е многообразно – според Сейнт, най-вече да помага на мисионери и отдалечени в джунглата племена. Но всъщност кой не иска летящо бъги?!
 
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Ime - Sorry, ama konkretizirayte za koy stava duma... Az lichno ne se prismivam, makar che kato burzam pisha takiva chudesa, che posle sam si im se smeq, :D kakto i da e... Izvinqvam se za greshkata ;)
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 15 години )
    Xtrax не говоря на теб Абсолютно същото мнение е дал "Az" в днес.бг под името Крум. Копи/пасте така да се каже. Може и да е прав, не разбирам, затова и не споря. Но да се смееш на грешките на другите, а ти самият да допускаш груби такива...На мен нормално не ми се струва. Пък аз съм никой, нито тук, нито в смешният днес.бг където грешките са под път и над път.
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    passatora ( преди 15 години )
    qko!!!
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    О! Извинивам се, че съм толкова неграмотен за теб. г-н Крум от "днес.бг", моля Ви не ми обяснявайте за плямпането ми! Мислете за това, че "днес.бг" не съществува, а today.bg няма нищо общо с Вас... Нали не сте имали в предвид грамотното dnes.bg ?!?!?!
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Може би е неграмотен, но пък е прав! А вие вместо да се смеете като нагризани тикви, вземете си оправете статията!!!
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 15 години )
    Така са разправяли всички някога, когато са се излязли кабриотата с брезентовият покрив. Ама сега покривите се отварят автоматично. Така че недей плямпа толкова.Аз /Крум/- и тук и в днес.бг ние пък се смеем на теб и крещящата ти неграмотност.
  • #5
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Az puk malko se izdraznih - picha vika kakvo si kazvate, kato svurshi putq ili v zadrustvaneto? Emi az nikoga ne sum si kazval-"Slizam da opuna za 10 min platnoto, ostanalite v tova vreme mi napravete 100 metra put, che izliam" :D za gradski usloviq lichnoto mi mnenie, e che e po-skoro neudobstvo, ot kolkoto udobstvo, no za pomoshta na otdalichenite rayoni, za koito govorqt - eval! Bravo!
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    В клипа казват че е 250кс
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    АЗ ( преди 15 години )
    СУБАРУ НЯМАТ 2.4 ЛИТРОВ ДВИГАТЕЛ, ВЪПРОСНИЯТ Е 2.5 ЛИТРОВ. кво толкоз ще кажете - 100 кубика голем праз.Амитова - че товае килтовият двигател на субару - двигателят който в турбо версията си става многократно двигател на годината и е задвижващият агрегат на култовата Субару Импреза СТИ. Двигател за който всеки поне малко интересуващ се от автомобили е ЧУВАЛ ПОНЕ, а не като човека писал статия за машина и нямащ ни най малък поглед над МАШИНИТЕ. Двитагел, заради който сега ви се СМЕЯТ.
  • #2
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добра идея. Нищо ново, моторен парапланер и бъги в едно, но те добрите идеи са точно толкова обикновени.