
I-Tec Maverick има разрешително за движение по обществените пътища в САЩ, a вече получи и сертификат от Федералната авиационна администрация (FAA). Първата му мисия: да спаси света.
Стив Сейнт управлява фондацията i-Tec (indigenous people's technology and education center), която си е поставила задачи в сферата на технологиите и оразованието. Сейнт е християнски мисионер, който стартирал организацията, за да решава проблеми на откъснати в джунглата племена в Централна и Южна Америка. Така посветил шест години на работата по Maverick.
Бъгито е с 2,4 литров двигател на Subaru и има мощност от 170 к.с. Каросерията е само платно върху рамка, така че ускорението от 0 до 60 мили/час става за по-малко от 4 секунди. Истински интересно става обаче, когато машината излети с помощта на платнено крило.
След години тестове през септември FAA издаде сертификат на Maverick, определяйки го като „моторизиран парашут“. Това е различно от определението на Terrafugia и други подобни МПС, които са класифицирани от администрацията като самолети с разрешение за движение по обществени пътища.
Сейнт казва, че Maverick се нуждае от само 100 ярда (91,44 метра), за да излети. Приложението на Maverick е многообразно – според Сейнт, най-вече да помага на мисионери и отдалечени в джунглата племена. Но всъщност кой не иска летящо бъги?!


1