IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW тест на Audi Q5

Декоративен хълм, Audi Q5 и BMW X3 в тест на баварците.

BMW тест на Audi Q5

През тази година BMW празнува 25 годишнината на автомобилите си с 4х4 задвижване, а Audi - 30 години Quattro. Вероятно, за да докажат, че са наваксали преднината от 5 години, баварците изправят своя софт-роудър BMW X3, срещу прекият му конкурент - Audi Q5.

Изпитанието се провежда на съоръжение, което имитира заледен хълм. Возилата са екипирани с дизелови двигатели и съответните системи за двойно предаване. Вижте видеото, за да разберете кой се представя по-добре. Оставяме коментарите на вас.

0 от 500
  • #39
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    namerili s kogo da se sravniavat bmw...nito ednoto, nito dr ne stava za izvyn grada. Tova e kato da sravniavash ipad s komputer i da kazvash..."vij, moje da izpratish email ot ipad, znache e komputer..." ne e...drugo e.
  • #38
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    ICO научи на нещо този Анонимния отдолу, аз трябва да се приготвям за сватба
  • #37
    18 rate up comment 5 rate down comment
    ICO ( преди 15 години )
    100% Менте е това филмче.Всички 4х4 имат блокиране на диференцияла при което се прилага еднакво усилие към 4те гуми. Също така има и само предно и 4х4 /избора на режим става с бетонче на таблото/. В случая BMW е с заключен диференциял а на AUDI са включили само на предно, а после на 4х4 с отключен диференциял. Пълно менте за реалните способности на Q5 .
  • #36
    1 rate up comment 3 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    Анонимен, само си си изгубил времето и парите на баща ти. Нищо не си научил.
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ==maFIA== ,не е нужно да се знае много, но ти явно дори не знаеш значението, на думите, които използваш. А аз съм изучавал, разглобявал, сглобявал, ремонтирал и проектирал диференциал.
  • #34
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Demo, а може би в този случай щяха да им блокират диференциалите на мостовете и пак да издърпат. Този вид електронен блокаж е доста разпространена екстра, може и да го имат. В случая, ако Ауди имаше блокаж на Торсен диференциала също щеше да издърпа, както би издърпала и всяка стара руска джипка с блокаж. Но хубавото при БМВ е, че това става без блокаж и колелетата върху валяците почти не превъртат, т.е. няма загуба на управление.
  • #33
    2 rate up comment 3 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    Имах предвид термина "калибър", съжалявам.
  • #32
    4 rate up comment 6 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Demo, може и да има нещо вярно. Брачед ми бил на някаква командировка през 2008г., януари или февруари... не е толкова важно. Тогава карали Тигуан и конглокентите му. Качили колата на връх Мургаш. Били минали през терен от черен горски път до кал, лед и сняг, без вериги - само със зимни гуми. Изкатерили се до върха без проблеми. Моделът бил от онези с острата муцуна за по-лош терен и някаква система "Off-Road". Активирала се с бутон в купето.Пък това Ауди що така се е представило... ?!
  • #31
    2 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    Само това ли знаеш за термина "диаметър"
  • #30
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Какви калибри, сополанко? Калибър означава ВЪТРЕШЕН ДИАМЕТЪР!!! Кой вътрешен диаметър на диференциала е определящ за теб? За пръв път чувам диференциали да се класифицират по вътрешни диаметри. Наистина си профан! Или ти навеждаш разговора към някой твой калибър. Но ще е по-добре да потърсиш този, който ще ти го уплътни някъде другаде ;)