IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW тест на Audi Q5

Декоративен хълм, Audi Q5 и BMW X3 в тест на баварците.

BMW тест на Audi Q5

През тази година BMW празнува 25 годишнината на автомобилите си с 4х4 задвижване, а Audi - 30 години Quattro. Вероятно, за да докажат, че са наваксали преднината от 5 години, баварците изправят своя софт-роудър BMW X3, срещу прекият му конкурент - Audi Q5.

Изпитанието се провежда на съоръжение, което имитира заледен хълм. Возилата са екипирани с дизелови двигатели и съответните системи за двойно предаване. Вижте видеото, за да разберете кой се представя по-добре. Оставяме коментарите на вас.

0 от 500
  • #69
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Ime ( преди 15 години )
    Лошо и бебетата вече знаят, че аутобилд наглася как си иска, или как му платят може би, стига сте лежали на нея кълка кво пишело там.
  • #68
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Ime ( преди 15 години )
    Стига сте мрънкали, че видеото лъже. Ако имахте малко акъл в главата, поне щяхте се опитате да разсъждавате.Някой да е чул Ауди да съди БМВ за очерняне на доброто име? Щото ако видеото беше нагласено щяха да ги съдят.Това е официален тест зад който застават БМВ със своето име, не някакви *** решили да се направят на интересни. Плещите ги винаги едни измежду псувните си...
  • #67
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Test ( преди 15 години )
    Абе харесват ми и AUDI и BMW обаче тоя тест ми се струва супер нагласен,
  • #66
    7 rate up comment 2 rate down comment
    LosHo ( преди 15 години )
    Ако отдолу има лед, пак ще боксуват без значение дали са зимни. Това, че са доста широки също оказва влияние. Само не разбирам, защо никой нищо не измисля за оправдание, когато се движи по тревата... Един познат с х3 , нови зимни гуми Континентал, къщата му се намира на една стръмна улица и малко сняг, лед да има не може да се изкачи с колата, а съседа му с Нисан без проблеми. AutoBild споменах имат 4х4 класация, ако някой му се рови да потърси от пред година и половина май беше броя.
  • #65
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    SE__fan, колко километра с хDrive имаш навъртяни и при какви условия??? Ако дори не си се качвал в кола с хDrivе, просто млъкни!
  • #64
    8 rate up comment 6 rate down comment
    SE__fan ( преди 15 години )
    xdrive и проходимост са напълно несъвместими, а този тест на бмф е чиста измама
  • #63
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LosHo,ти ако имаше поне малко акъл в главата, щеше да забележиш, че на онова Х6 му буксуваха и двете колела от страната от която беше снимано, т.е. с 99% сигурност можем да предположим, че са са въртели и 4-те колелета. Какво излиза - нещата са опирали единствено до качеството на гумите и до липсата на инерция. Защото, въртят ли ти се и четирите колелета, няма какво повече да искаме от машината. А Х6 е с дебели гуми, защото се кара и спортно по асфалт.
  • #62
    6 rate up comment 7 rate down comment
    LosHo ( преди 15 години )
    Казах вече без оправдания, г-це sd, говориш пълни глупости и с помпенето на + на коментара си доказа, че си едно лапе.Аз съм почитател на БМВ, но това не означава, че трябва да изкривявам фактите за Xdrive. Съветвам те и ти вместо да си играеш с мачбокс колички, някой ден наистина да изпробваш Xdrive и сам да се убедиш.
  • #61
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    замслете се колко пъти ще преминавате по толкова стръмен терен и какво ще се случи със съединителя след 5-тото изкачване. Колко ли ще струва - може би колкото нисан патрол 93-та или няколко лади ниви :) тези коли не са за такива терени. те са да ходиш на ски по утъпкани пътища без да слагаш вериги и толкоз.
  • #60
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Demo, дори Audi не използват във всичките си модели торсен диференциал. В А3 и ТТ quattro-то е haldex както и във всички останали модели 4х4 на групата - vw, skoda и seat. torsen е запазен само за премиум моделите на премиум марката от цялата група :) сигурно сте забелязали, че audi пазят за себе си и технологиите в трансмисиите и двигателите за по няколко години преди да преминат към бедните събратя от семейството - vw, skoda и seat.