IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW тест на Audi Q5

Декоративен хълм, Audi Q5 и BMW X3 в тест на баварците.

BMW тест на Audi Q5

През тази година BMW празнува 25 годишнината на автомобилите си с 4х4 задвижване, а Audi - 30 години Quattro. Вероятно, за да докажат, че са наваксали преднината от 5 години, баварците изправят своя софт-роудър BMW X3, срещу прекият му конкурент - Audi Q5.

Изпитанието се провежда на съоръжение, което имитира заледен хълм. Возилата са екипирани с дизелови двигатели и съответните системи за двойно предаване. Вижте видеото, за да разберете кой се представя по-добре. Оставяме коментарите на вас.

0 от 500
  • #29
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Demo ( преди 15 години )
    Между другото ако при демонстрацията валяците бяха само от едната страна и разположени на такова разстояние, че двете леви/десни гуми да стъпват едновремено на тях и двата джипа щяха да се провалят (за BMW-то не съм сигурен на 100%). В този случай само SH-AWD на HONDA/ACURA би се представило блестящо заради възможността за преразпределение на въртящ момент в рамките на дадена ос.
  • #28
    3 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    Анонимен с нещо мога ли да ти помогна относно диференциалите??? Имаш 5 минути за въпроси
  • #27
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Е*ете се отзад с фейк филмчетата си.
  • #26
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    С две думи - Аудито е с Торсен диференциал между мостовете и той разпределя усилието към този мост, който върти по-лесно. БМВ е с електронна система, която регулира разпределението на усилиено между мостовете и тази система много лесно лови, че колелата на единия мост тръгват да въртят като бесни, а другите стоят и преразпределя усилието съм стоящите, които имат сцепление, още преди колата реално да е забоксувала.
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    gogo ( преди 15 години )
    haha.... jena kara... abe eiiiii.....
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    РАЗБИРА СЕ, ОТ ВСИЧКИ КАЛИБРИ. КАКВО ТОЧНО ТЕ ИНТЕРЕСУВА???
  • #23
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ==maFIA==,ти диференциал виждал ли си в живота си? И знаеш ли за какво служи, сополанко?
  • #22
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Demo ( преди 15 години )
    Тази демонстарция си заслужава да се разучи подробно. Нелепо е guattro-задвижване от последна генерация да не може да се справи с такова препядствие, още повече, че guattro-то дава по-добър резултат на сняг от X-Drive. Може би някой технически по-грамотен "колега" ще може да ни даде обяснение. Дали не е причината в изключен Traction Control на Audi-то или липсата на блокировка на диференциала или и двете?
  • #21
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А Ауди не искат да минат на задно предаване, иначе как ще монтират едни и същи елементи на Ауди, Шкода, ФВ и Сеат...
  • #20
    11 rate up comment 9 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    AUDI QUATTRO И РАБОТИ САМО ЕДИН ОТ МОСТОВЕТЕ. ТРЯБВА ДА СИ НАПЪЛНО НЕОПИТЕН МЛАДЕЖ ЗА ДА СЕ ХВАНЕШ НА ТАЗИ ДЕТИНСКА ИЗМАМА