Става въпрос за фината настройка на шасито на бъдещата „гореща” Astra OPC/VXR.

Голямата част от развойната дейност по създаването на новото поколение на Astra с три врати, (която най-вероятно ще бъде обозначена като GTC), беше извършена от базата за развойна дейност на Opel в Германия.
Специално за „горещата” версия на автомобила, която ще има мощност между 280 и 300 к.с., от Opel обаче, са се обърнали към експертите по настройка на шасито от Lotus.
Това няма да е първият случай в който специалистите от Lotus ще работят за „горещата” Astra. Британската фирма е подпомагала и разработката на предходното поколение на OPC/VXR. Докато предходната версия на OPC е с електронна система „диференциал с ограничено приплъзване”, за новата кола се говори, че ще се върне към механичната система.

Именно там е била задачата на хората от Lotus – настройка на тази система и на максималния въртящ момент. „Горещата” Astra трябва да се появи на пазара през следващата година, едновременно със стандартното купе с три врати.


0