IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW се готви за високи технологии при автомобилите

BMW подготвя серия от нови високи технологии, които скоро ще видим при техните модели.

BMW се готви за високи технологии при автомобилите
Става въпрос за така наречените „интелигентни” модели, които сами ще се адаптират към конкретните пътни условия и ще постигат ниски разходи на гориво при висока динамичност. Наред с това автомобилите ще бъдат все по-безопасни за хората в тях и за пешеходците.
 
В BMW наричат новата философия „Connected Drive meets Efficient Dynamics”. От Баварската фирма очакват да пуснат новата технология през следващите пет години. За първи път ще я видим в новата 3-series, малко по-късно и при 6-series.
 
 
Connected Drive” трудно преводимия израз на български, от BMW определят като „цялата информация, влизаща в колата” и „цялата информация излизаща от колата”. Смесването на тези два потока информация е основа за решения, как да оперира автомобилът.
 
Информацията влизаща в автомобила ще бъде черпена от външни сензори (лазерни сензори при паркиране, камери, сензори за светлина и дъжд, радари и т.н.). Тази информация ще се допълва от така наречената информация „автомобил – автомобил”, от пътни знаци и светофари, информация за пътния трафик идваща по радиото или сваляна в реално време от интернет и др.
 
Този външен поток информация ще се комбинира с информацията генерирана от автомобила – състояние на колата и системите й, навигация за местоположението и избрания път.
 
Комбинацията от интелигентни технологии ще повиши ефективността на бъдещите модели на BMW, като се очаква потреблението на гориво да намалее само от тях с около 15%.
 
Когато се добавят и инженерните решения наречени „Efficient Dynamics”, иновациите ще доведат до равнище на вредните емисии СО2 при новия модел 2013 BMW 320d например до 99 г/км.
 
Освен революционните промени при ефективността и намаления разход на гориво, бъдещите модели на BMW ще могат да подсигурят комуникация на системите на автомобила със системите за забавление, монтирани в дома на собственика, ще позволят да се навигира с помощта на мобилния смартфон и пр.
 
В BMW са убедени, че следващите 5 години ще доведат до революционни промени при автомобилите.
0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    passatora ( преди 15 години )
    Mnogo 6e e interesno da vidq kak kola s tolkova innovativni texnologii 6e se spravi s rodnite pati6ta ,kadeto nqma dobra markirovka ,lipsvat putni znaci,iska4at pe6exodci kamikadzeta otvsqkade i kakvo li o6te ne.Napravo 6e zabie ot nevazmojnost da obradoti cqlata taq informaciq spored men.:)
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Bob ( преди 15 години )
    Пич, Окачването и пътното поведение на БМВ е по-спортно от анологичните автомобили на МБ и АУДИ. Това че нашити пътища са ***, няма нищо общо. Да сравняваш БМВ 3 с Ситроен 5 е много лош избор. Двата автомобила нямат нищо общо. Ако на теб ти трябва кола с комфортно окачване(но не и здраво) ОК вземи ситроена, но пиши, че БМВ било с лошо окочване, защото това са глупости.
  • #20
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Teko ( преди 15 години )
    С автомобилите , за съжаление, става същото като с телефоните - изместване на основната им функция от екстрите. Къде остава удоволствието от това , че управляваш със собствените си умения , а не с помощтта на някакъв процесор. Да не говорим, че тва ще се бъгва много след 3-4 години експлоатация. То ще са преинсталации, то ще са настройки -некъв кошмар! И за къв ми е да гледам телевизия или да сърфя в интернет докато карам. По простите неща носят повече удоволствие!
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Здравко Желязков ( преди 15 години )
    Гадни баровци, които карате коли за над 100 бона. Да ви предупредя, че скъпите ви коли не ви дават предимство на пътя и не ви правят по-добри шофьори. Карайте като нормални хора и не свирете и не святкайте със силните си фарове, защото рано или късно ще попаднете на броните на моя 30-годишен звяр и тогава лъскавите ви возила ще станат на скрап!
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    ... Когато всъщност идват и се карат масово в БГ тези автомобили. Замазване на очите с 0.5 литра по-малък разход. Еврика :) Дано греша де от иновациите би трябвало като цяло да печели клиента, но дали ще е така само времето ще покаже!
  • #17
    2 rate up comment 3 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    Много си прав! Новият C5 е уникален (в по-удобни седалки не съм седял, а съм се возил и карал Q7. 7ma серия и т.н.). Самата седалка все едно е правена за всеки който седне в нея. Оборудването е на ниво. Изобщо най-добрия автомобил на пазара в отношение - цена - екстри , комфорт , качество. А относно новите измислици - много системи , мн пари като се прецакат. Някой замислял ли се е с колко се намалява живота на двигателя със старт-стоп система. Бас лова че няма да има здрав такъв след 15-20г.
  • #16
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    BOB - къде го виждаш този спорт? ПО ДУПКИТЕ ЛИ?!?!? Какъв спорт те гони по лунния пейзаж? Може би с ендуро или АТВ - да! Ама с БМВ, да си чупиш бъбреците. Но да, проблема не е в колата! Проблема е в пътищата. Но аз не мога да оправя пътната мрежа на България, докато мога да си купя автомобил с по-прилична возия. Относно Ситроен - явно не си се качвал в С5 и няма идея какво говориш. И ти говоря модела 2001-2002. Представям си най-новите как ще са...
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    s *** ne ob6tuvam,ti si znae6
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    zozoz ( преди 15 години )
    Abe tuka pishat egati posredstvenite draskaci!
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    BOB ( преди 15 години )
    Говорим за различни автомобили - хидравличното качване не може да бъде спортно. Все една да кажеш, че ламборгини друса много и е некомфортно. Ами да това е спотно окачване. А за ситроен просто качеството на изпълнение е много ниско. Уважавам иновативността в тази фирма, но не и качеството.