IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche електрифицира

Ще правят хибрид от всеки модел.

Porsche електрифицира

"Хибридите модификации ще бъдат налични в цялата моделна гама на марката", съобщи шефът по развойната дейност на Porsche, Волфганг Дюрхаймер (Wolfgang Duerheimer), като уточни, че електрификацията е необходима, за да се покрият все по-сериозните екологични норми.

В момента марката предлага един единствен хибриден модел - Cayenne, но още догодина ще бъде налична и хибридна версия на Panamera. На по-късен етап трябва да стартира и производството на Porsche 918 Spyder, чиято цена ще бъде около 500 000 евро.

С новите хибридни модификации Porsche ще стартира интегрирането и на по-малки четирицилиндрови двигатели, отново за да покрие нивата на вредни емисии. В момента средната стойност на вредни емисии при Porsche е 255 г/км, а според очакванията ЕС ще наложи нива от 216 г/км. през  2015 г.

Тези двигатели ще бъдат с директно впръскване и принудително пълнене и вероятно ще бъдат конструирани с помощта на VW.

От компанията подчертаха, че новите еко мерки няма да повлияят на удоволствието от шофирането и на динамичните качества на колите с марка Porsche. За целта при производството ще се използват леки и здрави материали като карбон, които ще свалят поне 50 килограма от теглото на настоящите модели.

0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    БМВ юбер алес ( преди 13 години )
    ... И това и правят, каквото са казали. Поне сега, а ако пазарът се промени, пак те ше ударят най-силните карти на масата, както винаги, както знаем.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    БМВ юбер алес ( преди 13 години )
    Глупости на търкаляци...Германците имат същата хибридна техника, просто не пускат такива непродававми автомобилоподобия като Приус, който само с измъчени субсидии - и държавни и вътрешно фирмени - и с 300 клизми едва пъпли на пазара. Затова германците са казали: хибрид е продаваем само в големи и скъпи коли. Големи - за да не се усеща утежняването и конструктивните изменения, и скъпи - щото само който купува кола за 50 000 може да плаща хибридни екстри за 15 000.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    к-о-н-***-н-т-н-и е правилното изписване,а не както сайтът изписва грешно конглокентни...има някакъв проблем със сайта.
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    бавареца,те Тойота и Хонда отдавна са казали,че бъдещето принадлежи на хибридите и ел. колите, а не на дизелите, както твърдяха германците. Уж хибридите не били ефективни, не били добри и не знам си кви глупости, философията на немските фирми била друга, ала бала извинения бяха,че не могат да направят конглокентен хибрид на японците. И днес немците нямат конглокентни хибриди на японците в различните класове. Отделно пък още не са чували за ел.коли, каквито Митсубиши и Нисан вече продават!
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 13 години )
    Е какво браво на Порше. Тойота и Лексус произвеждат хибриди от 15 години и продадоха над 2млн., а Порше четвърт век след технологиите вървят. Японците са много напред с хибридите, Фолксваген-Порше по-добре да си купят лиценза от Тойота и Лексус да не се излагат като Мерцедес със смешен хибрид. Абе той Приус е със слънчеви батерии вече, германците се сетили да правят хибрид те първа. леле колко са назад.
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Томас-Халва Едисон ( преди 13 години )
    Ако му сложат два пръта с колектори на покрива ще може да ползва и жиците на тролеите,което го прави още по-екологичен.
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Е що така? Нали хибридите не бяха икономични, повече енергия се искало за направата им и др. глупости измислени предимно от германците, а сега тъкмо те дето най-много плюеха се юрнаха на хибридите. Странна работа... :)
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    vlady ( преди 13 години )
    Досега създадените хибриди нямат пълноценно електрическо спиране - ако акумулаторът е зареден няма спирачни съпротивления, които да поемат генерираната при спиране енергия от електродвигатело и така да може винаги да се спира до много ниски скорости само с електродвигателя без да се износват спирачките.
  • #4
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Като е браво и уважаваш марката, научи се, че имена се пишат с главна буква.
  • #3
    10 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 13 години )
    и друг път съм го казвал. следващия четвърт век принадлежи на хибридите. след това може и да е на чисто електрическите... браво на порше.