IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Saab 9-3 ще бъде на пазара през 2012

Новото поколение на Saab 9-3 ще има световната си премиера през 2012 година на автомобилния салон в Париж, съобщава източник от фирмата.

Новият Saab 9-3 ще бъде на пазара през 2012
Очаква се именно този модел да бъде от изключителна важност за бъдещето на шведската марка. От него ще зависи дали марката ще стане печеливша за първи път от много години насам. 

Освен че ще предложи много по-атрактивен и динамичен дизайн, бъдещият Saab 9-3 ще има нова система за задвижване на четирите колела. Тя ще бъде разработена съвместно с американската фирма American Axle, като системата ще помогне за намаляване на разхода на гориво с 10% в сравнение със сегашната версия с предно предаване на 9-3. 



Според източникът от фирмата, бъдещият 9-3 ще бъде дълъг около 4690 мм и малко по-широк от сегашното поколение. Джейсън Кастриота, шеф-дизайнерът на Saab казва, че като цяло дизайнът на бъдещия модел е завършен, остава да се решат някои детайли, включително и финалния дизайн на фаровете. 

Става ясно, че бъдещият Saab 9-3 ще има версия с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 200 к.с., който познаваме от Mini Countryman. Saab и BMW вече съобщиха за споразумение за сътрудничество и вероятно бъдещият 9-3 ще използва и други двигатели от група BMW

От Saab скоро ще съобщят и за споразумение за доставка на дизелови двигатели, но не се съобщава с кой производител ще бъде подписано то. 

За новата система за предаване на движението към четирите колела се съобщава, че ще използва два електромотора и ще бъде комбинирана с ново многораменно задно окачване. Днешната система XWD 4x4 е механична и ще бъде заменена от новата система при всички модели на Saab. 

Бъдещият 9-3 ще се сглобява на нова платформа, която е модернизирана версия на сегашната платформа използвана от 9-3. Засега е ясно, че бъдещият Saab 9-3 ще има две версии – хечбек и кабриолет, но се очаква към тях на по-късен етап да се присъединят и седан и комби. 

От Saab планират да правят годишно по около 80 000 броя от 9-3, като производството ще бъде в завода на фирмата Тролхатан в Швеция.  
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Alexy Bodom ( преди 14 години )
    Чакаите и аз да кажа нещо. 1. BG пътищата стават само за лада нива, жигула, и волгане може да караш по "магистралата" и да скочиш в такава дупка че да ти изпаднат накладките и резерната гума. Такаче този сааб нема да го видим в BG.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не, ***, само бай *** рабира от коли. Нищо, че една кола не може да произведе. Ясно е, че вчера си излязал от памперса, щом за теб СААБ е Опел.
  • #16
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Пъдаря ( преди 15 години )
    Що бе,някой тук се опитва да каже,че французите разбират от коли!Или,че СААБ е нищо повече от грозно клониран Опел!Че от скоро и с трошливите мотори на БМВ.***!
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    От 6 години? Браво, значи още от 10 годишен се интересуваш сериозно от автомобили! След 2 години като вземеш книжка и след още 20 като смениш колите, които аз съм сменил и навъртиш километрите ми, може и да кажеш нещо по-умно.
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    2х00 ( преди 15 години )
    Трябва да си много ***, за да вярваш, че от СААБ са направили тази картинка. И с какво толкова те дразни тази марка, която успя да остане европейска и при това извън хищническите формирования от сарта на ВАГ? Още е рано да знаем смешници ли ще са, но така или иначе, това ще е скъпа марка, на която ще можеш да се присмиваш само отвън.
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Тумбака ( преди 15 години )
    Ами карай си *** радост SLK !!!! с най-добрият двигател на ръждивия "хлопел" 1,4 iiiiiiiii от най-добрата година -1993, и не се занумавай с "прецакалите се" с "най-големият автомобилен ***"
  • #12
    7 rate up comment 2 rate down comment
    2х00 ( преди 15 години )
    Сигурно под качество разбираш бездефектност, ГРАЖДАНИНО. Не се наемам да твърдя колко бездефектни са Ситроен, най-малкото защото никога не съм притежавал кола от тази марка. Но Ситроен са забележителни автомобили, пионери в много от утвърдените днес технологии, марка с уникален дизайн и комфорт, неповторима в много аспекти. Сега си избърши *** и те моля да не се обаждаш повече!
  • #11
    1 rate up comment 4 rate down comment
    кушкуня ( преди 15 години )
    Откраднат дизайн от ЛАНД РОВЪР ''ЕВОГ''СМЕШНИЦИ!!!
  • #10
    5 rate up comment 5 rate down comment
    SLK 1.4i ( преди 15 години )
    Ситроен и качествО..?!?... ти изуми света,бе селянин невеж!От 6 години следя теста за качество и за 6-та година не са се отлепили от дъното,да не говорим нещо за средата!Ситроен,Пежо и Рено са са НАЙ-ГОЛЕМИЯ АВТОМОБИЛЕН ***!
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    2х00 ( преди 15 години )
    Повечето качествени автомобилни производители са се разорявали и/или са били купувани, частично или напълно. Изреждам: ДеЛориан, Мазда, Нисан, Волво, Ягуар, Сааб, Ровер, Рейндж Ровер, Порше, Ситроен, Ланча, Ферари, Алфа Ромео, Ауди, Ламборгини, Ролс Ройс. И тези, които ги купуват: ФВ, Рено, Фиат, Форд, Пежо. Кой са по-добрите коли? Май единствените независими и добри марки останаха Мерцедес, БМВ и Хонда. Сега има някаква надежда и за СААБ. Ще разберем след няколко години какво ще излезе...