
Маскировката е само от черни лепенки, което позволява да се види как ще изглежда бъдещия SUV модел. Новата M-Class е с по-ъгловата форма и има по-големи размери от досегашната. За този вид допринася и новата решетка, характерна за всички по-нови модели на Mercedes.

AMG моделът има някои особености, които ще го отличават от стандартните версии – специфичен дизайн на броните, различни прагове, нови спойлери и различен дизайн и размери на джантите. Платформата на новия M-Class вече се ползва от новите поколения на Jeep Grand Cherokee и Dodge Durango. Това е последната част от наследството, оставено от бившия съюз Daimler-Chrysler.
Прототипът AMG на M-Class ще има и редица промени в окачването, кормилната система и спирачките. Най-важната промяна обаче, е новия двигател би-турбо V8 с обем 5.5 литра (на снимката). Той заменя досегашния атмосферен агрегат с обем 6.2 литра. Все още не се знае точната мощност, която новият двигател ще предлага при ML63 AMG, но при други модели на Mercedes, би-турбо V8 е с мощност 544 к.с. и има максимален въртящ момент 800Nm. Във версия с фабричен тунинг пакет, същият двигател предлага мощност от 571 к.с. и максимален въртящ момент 900Nm.

Очакваме новото поколение на Mercedes M-Class (заедно с версия ML63 AMG) да дебютира на някой от големите автомобилни салони, предстоящи през 2011 година.


6