.jpg)
Двигателят е същият, като към него е инсталирана NOS-система за повишаване на мощността, а цялата предница е изградена наново, за да побере новите охладителни системи. Новите „оръжия” в автомобила на Тодор, инсталирани за последните две състезания от шампионата имат за цел да доведат мощността на 1.8 литровият агрегат до почти 400 к.с., което крие сериозен риск за мотора.
За да подсигури участието си в оставащите стартове, отборът на Дунев мотор спорт тръгва за Гърция с два автомобила. Тренировъчният Nissan също е приведен в “боен” вид и ще влезе в ролята на резервен автомобил, ако бегачката не издържи зверското натоварване в два поредни уикенда без време за подготовка между тях.
(1).jpg)
Състезанието в Гърция ще се проведе на 9 и 10 октомври в град Патра и в него ще участват освен всички досегашни звезди на King of Europe и калените в битките на гръцкия шампионат Drift Wars местни пилоти.
Въпреки преднината си във временното класиране, Тодор Дунев трябва да се бори до последно с конкурентите си, заради схемата на точкуване в КОЕ, която дава възможност за сериозно разместване на позициите. На практика дори четвъртият за момента пилот, който има два пъти по-малко точки от Дунев има шанс да се бори за титлата.
(1).jpg)
Веднага след състезанието в Гърция целият керван ще се пренесе на о-в Крит, където на 16 и 17 октомври ще се проведе и финалният кръг на шампионата. Точките от последното състезание по регламент се удвояват, което удвоява и напрежението над състезателите в борбата за тях и прави изхода напълно непредвидим.
Каквото и да се случи в предстоящите стартове, можем да бъдем сигурни в едно: за последните две години, Дунев мотор спорт и неговия пилот Тодор Дунев, превърнаха България във водеща европейска сила в най-модерния автомобилен спорт - дрифта. Вече текат преговорите за включването на страната ни в календара на King of Europe за 2011г.


37