IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият „нов Бийтъл” по-спортен от досегашния

Това са първите шпионски снимки на новото поколение Volkswagen Beetle, направени по време на тестове.

Новият „нов Бийтъл” по-спортен от досегашния
Макар автомобилът да е дегизиран за да изглежда като сега актуалния модел, личи че това е новата генерация. 



Прозорците са по-тесни, по-малко закръглени, вратите са нови, като помагат за общия по-спортен вид на колата. Автомобилът изглежда по-нисък. 

От VW твърдят, че новото поколение на VW Beetle e „радикално ново” и не се задоволява само с козметични промени, както е в случая с Mini. Новото поколение на Beetle ще се прави на платформата на VW Jetta, като производството ще става в завода на VW в Пуебла, Мексико. Световната премиер на автомобила ще бъде през януари 2011 на автомобилния салон в Детройт.



 Колата ще се предлага с богат набор от двигатели, сред които ще видим агрегата с обем 1.2 литра и мощност 105 к.с., 1.4 литра и мощност 160 к.с. и двулитров двигател с мощност 210 к.с. В САЩ ще продължи да се продава и версия с двигател с пет цилиндъра и обем 2.5 литра с мощност 170 к.с., която няма да се предлага в Европа. Сред дизеловите агрегати ще видим агрегата с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с. и двулитров TDI с мощност 140 к.с. 

При новото поколение на VW Beetle се планира и хибридна версия. Системата ще бъде съставена от турбодвигател с компресор и обем 1.4 литра с мощност 150 к.с., който ще се комбинира с електродвигател с мощност 27 к.с. 



Продажбите на новото поколение Beetle в Европа ще започнат от пролетта на следващата година. Ще се появи и версия кабрио на автомобила, около година по-късно.  
0 от 500
  • #31
    5 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Преди 10 години Шкода имаха 1, повтарям един модел в гамата си- Октавия с 3 двигателя, как мислиш,че са продавали 290 000 годишно. Хаха. Сега пък имат 5 модела в цялата си гама и успяват да продадат 200 000-300 000 годишно евтини колички. Ауди пък е рекорд да минат 900 000 продажби... Сеат е вярно около 200 000. Доста кофти продажби.А това ЩЕ ПРОДАДАТ ЕДИ КОЛКО СИ, сме го слушали. Те и Фолксваген така говорят само в бъдеще време 2018 ЩЕ минеме Тойота и ЩЕ станем Номер 1 производител.Хаха
  • #30
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Не е възможно...! ( преди 15 години )
    Какъв нов Автомобил очаквате...?????Този даже е много нов,затова не им върви!!!Костенурка;Ролс-ройс;Мини;Бентли;Морган;Бугати-НЕ МОГАТ ДА СЕ ИЗМИСЛЯТ НОВИ КОЛИ!!!Може Автопроизводитела да ги прероди с-ТОВА СА ЛЕГЕНДИ С Н Е П Р Е Х О Д Н А ФОРМА!БМВ го разбраха и преродиха РОЛС-РОЙС и МИНИ!Също така дадоха двигател и на Морган и гък не обелиха!Фал-ве,не го разбраха и прецакаха Костенурката!-Тя не може да бъде нова,тя е синоним за понятиетоавтомобил-просто трябваше да преродят Костенурката !А виечакате нов модел:) ?!? Трябваше двигатела да е отдзад,най малкия на Порше с заводска газова бутилка,както Порше изнася за Австрия и Канада!!!Трябваше Фал-ве,да се съгласят и на сделката със Субару която те отказаха-Боксер двигатели за новата Костенурка,само,че ДИЗЕЛИ-ПЪРВИЯТ БОКСЕР ДИЗЕЛ В СВЕТА!И като го сложат отдзад с козметични промени на най титулуваната и митична кола в Света-ето ти натурална икономична Костенурка с:Боксер от Порше отдзад на Газ и Боксер-дизел!Но Фал-ве прецакаха и Бентли и Бугати...-остана им само Бентли Броокландс..!Мерцедес прецакаха Маубатч,като направиха разтеглен Мерцедес....?!? Тия коли не могат да бъдат измислени наново,могат само да се преродят!!!Каква нова Костенурка очаквате??????Аз очаквам да им дойде акъла и да върнат старата още по хубава с леки козметични щрихи и легендарния боксер двигател направен от гения на Порше!!!Не съм фен на БМВ,но шапка им свалям,че са разбрали това и хоп-прероден Ролс и Мини!-затова обират плодовете на своята историческа и мъдра нагласа върху прочета:нов Ролс и ново Мини!
  • #29
    4 rate up comment 8 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Informaciyata ti za prodajbite e mnogo stara da ne e ot predi deset godini,zashtoto moga da ti kaja,che samo Skoda tazi godina shte prodadat blizo 700 000 avtomobila! Takiva vseznaikovci kato teb sa mi yasni,nie bulgarite mnogo razbirame ot ikonomika i politika,ta i ot vsichko ostanalo,za tova sme na dunoto i gledame ot strani drugite kakvo pravyat i plyuem po tyah.
  • #28
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не бе човек,не ме интересува Фолксваген,карам хонда....ама много злобно такаааа го даваш,да не би татиния голф не пали нещо!
  • #27
    9 rate up comment 1 rate down comment
    737 ( преди 15 години )
    Истината боли и безсилието те озлобява!*** *** сте така.
  • #26
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Муле е тестова кола на нов модел със визията на старият модел!***!
  • #25
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе ти да не си от тия платените драскачи!Защото във противен случай си най обикновен ***!
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Ахах ( преди 15 години )
    Ти си муле :)))
  • #23
    8 rate up comment 0 rate down comment
    737 ( преди 15 години )
    Какъв е смисъла да купуват нещо,което е пред фалит и те само гo закърпват,колкото да вегетира!Другите компании да не са прости или бедни!Не виждате ли,че GM се разпада,Ford спира цели брандове и производства.Когато Hyundai купи KIA ,шефа им каза,че това е компромис и никога няма да помислят да купуват друг производител.Никой не го прави,защото виждат каква боза е VAG.И въпреки 10-те си фирми,пак не продават много.Между VAG и Hyundai/KIA,например разликата е малко над 1 млн.10 срещу 2.
  • #22
    11 rate up comment 0 rate down comment
    737 ( преди 15 години )
    Момченце,много лесно можеш да "придобиеш" друга марка.Повечето фирми могат да го направят.Въпросът е какво ще правиш с нея.Достатъчно е да видят,че VW в грандоманщината си се набълбука с 9-10 марки и нито една не върви добре.От Ауди *** колелета правят ако минат 1 млн. продажби,Шкода едва крета с някакви 290 000,Сеат са направо трагедия,под 200 000.Разни вейрони и прочее салати са без практическо значение за пазара,според шефа на VW.Да не говорим,че са на загуба.