.jpg)
Купето е разработено от Фредерик Бурчхард, който е създател и на концепцията Maybach Exelero, купе показано още през 2004 година. От Xenatec планират да произведат от този автомобил само 100 броя. Купето ще бъде със серийния двигател V12 от Maybach 57S, който е с мощност 630 к.с. Ще се комбинира с автоматична скоростна кутия с 6 степени, като ще ускорява от място до 100 км/час за 5 секунди.
.jpg)
Основната техническа разлика между седана на Maybach и купето на Xenatec е това, че задната следа при купето е разширена с 20 мм и шасито е с изцяло нови настройки. Купето има по избор 20 или 21 цолови лети джанти. Сред екстрите е изцяло прозрачен покрив, а има и бронирана версия на автомобила.
.jpg)
В бъдеще от Xenatec споменават, че е възможно да се създаде „гореща” спортна версия на този модел или дори състезателна версия EVO.
Цената на купето от Xenatec e 675 000 евро, като поръчки се приемат в трите офиса на Xenatec в Германия, САЩ и Дубай.


0