
Планира се световната премиера на новия флагман на Lamborghini да бъде през март 2011 в Женева. Има още една голяма въпросителна. Дали Jota ще запази монтирания по средата на шасито двигател V12?
Появиха се сведения, че той може да бъде запазен, но ще е от ново поколение със система за директно впръскване на горивото, като ще бъде доста по-ефективен и ще предлага по-висока мощност от 670-те к.с. на Murcielago SV.
От снимките личи, че предницата на новото Lamborghini ще запази ъгловатата форма на суперавтомобила, но в задната част се виждат повече промени. Отворите за въздух са станали по-широки, покрити с черна мрежа, а накрайникът на ауспуха е разположен в средата на задната броня.
Все още е мистерия какви ще бъдат вратите и посоката им на отваряне. Говори се, че вратите с „ножично” отваряне от Mursielago ще бъдат заменени с по-конвенционални. Ако това стане, те ще бъдат по-скоро в стила на Miura.
Шефът на Lamborghini, Стефан Винкелман (Stephan Winkelmann), отказва да сподели повече за бъдещия суперавтомобил. „Ние никога не говорим за бъдещето. Ако говорим какво може или не може да стане, можем да предизвикаме напразни или грешни очаквания. Нашите коли са емоция и трябва да бъдат купувани от хора с вътрешен импулс към този тип автомобили”.


0