IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-силното Audi TT с трансмисия S tronic

Audi започва продажбите в Европа на най-мощната модификация Audi TT RS, комбинирана с роботизирана трансмисия S tronic със седем степени и два съединителя.

Най-силното Audi TT с трансмисия S tronic
В специално съобщение до медиите, от Audi поясняват, че тази трансмисия ще се предлага както с купето, така и с роудстера. Досега Audi TT RS се предлагаше на пазара само с механична скоростна кутия с 6 степени. 



Според представителите на Audi, TT RS с трансмисия S tronic и система „Launch control" може да ускори от място до 100 км/час за 4.3 секунди (с 0.3 секунди по-бързо от версията с механична скоростна кутия). 

Максималната скорост си остава както досега ограничена електронно до 250 км/час. Според производителите средният разход на гориво при новата версия е 8.5 литра на 100 км. Това е с 0.7 литра на 100 км по-малко от версията с механична скоростна кутия. 

Audi TT RS с предаване на движението към четирите колела е с турбодвигател с пет цилиндъра и работен обем 2.5 литра. Максималната му мощност е 340 к.с., а максималният въртящ момент е 450 Nm, като е достъпен между 1600 и 5300 оборота в минута. 

В Европа цената на Audi TT RS с трансмисия S tronic e 79 739 евро, а цената на роудстера с тази трансмисия започва от 83 647 евро.  
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    коментатор 1 май съм аз. а ти май не си ми чел постовете внимателно...
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    да бе човек - казвам че е пълна измама това кефене. не съм карал gtR ама мислиш ли че тая кола ше кефи повече ако беше с ръчна. а новата трансмисия на поршетата да не мислиш че кефи по малко. верно е че не ръчкаш ама това милисекундно придърпване мен ще ме кефи повече... това е.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Аспирин ( преди 15 години )
    Коментатори 1 и 3 май не са си пили хапчетата. Недолюбвани били автоматиците... Хаахаха. GT-R се предлага само с автомат бе завалия, а и я влезте в сайта на Ферари и вижте колко % от 599 примерно са поръчани с ръчни скорости? Под 2%. Смехорани, ръгайте манивалите щом ви кефи *** поне не пишете тъпотии.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да бе, човек, прав си, ама говорихме за тръпката. Да не мислиш, че на състезателя му дреме за няколко стотни, след като ще му се изгуби удоволствието от шофиране? :)
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    и пак да припомня - gtR е само автоматик. ако някой може ръчно да вклщва по бързо от автоматик с два съединителя - да се обади.
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    тея дето се правят на истински разбирачи и предпочитали ръчка може би да питат някой пилот в Ф1 защо не кара с ръчка. може би там във Ф1 не са никви разбирачи. аз предлагам на разбирачите да има направят една манивелка и делкото да си въртят на ръка...
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    И да, и не! Съгласен съм с теб. И аз бих карал каква да е марка спортен автомобил с такава скоростна кутия. НО... защо на Порше полуавтоматика го оставиха да е с ръчка? Знам, че съединител се е ползвал само при потегляне, а по време на смяна на скорости не се е ползвал. Това беше преди 2000-та година. Та идеята каква била - да има ръчка. Явно на някои хора им харесва ръчката, независимо ние с теб дали я харесваме или не :)
  • #5
    3 rate up comment 12 rate down comment
    всички сме нормални ( преди 15 години )
    Това е смешно!Да предпочете някой това Ауди пред новатаЛотус Евора"(Evora)!!!!Че кой?!?Луди има ли?!? -и тя струва толкова!!! :http://***.vozikola.com/vozikola-content/Ferrari-for-Haiti-Help/high/Lotus-Evora-Naomi-for-Haiti-01.jpghttp://news.automedia.bg/images/news/body/Lotus-Evora_2010_800x600_wallpaper_03.jpgЦитат:Въпреки, че се появи сравнително скоро на пазара, Evora заслужи суперлативите на изданието EVO Magazine, което я определи като "EVO Car of the Year 2009", а сега и тези на Top Gear, като грабна отличието "Top Gear Sports Car of the Year 2010г."."Evora е истински, британски, бърз и приятен за управление спортен автомобил. Той e изключително качествен, а възможностите му безспорно засрамват много спорни марки".Той е 2+2,а единствения спортист който го може е Порше!Тази Неделя я даваха от 5 часа поПета предавка-Тив Нидъл я препоръча и каза да не се занимаваме с други неща.....:)А щот Тив Нидъл я препоръчва,сигурно дрогирани ще купуват това Ауди,щом е на същата цена!:)
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    Затова ли поръчките на истинските рабирачи от спортна кола са за "механична"?
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    И аз съм на същото мнение.На тях обаче основния пазар не е САЩ и за това вероятно го има варианта с ръчка.В Германия,а и като цяло в Европа автоматите са недолюбвани.