
Тъй като CR-Z се определя като спортен хибрид, новите оптични доработки имат за цел да го направят по-мускулест и респектиращ. Колелата са по-големи, радиаторната решетка е променена и обработена с хром, светлините са тонирани в синьо, налични са спойлер, дифузер и аксесоари от карбон.

За съжаление спортното настроение се изчерпва до тук. Промени по двигателя или окачването не са правени. Хибридната система продължава да комбинира двигател с обем 1.5 литра и електродвигател, като общата мощност на системата е 124 к.с.

Електродвигателят се захранва от комплект литиево-йонни акумулатори, които се дозареждат при всяко използване на спирачката. Ускорението от място до 100 км/ч. е за под 10 секунди.

Хибридната система има три режима на работа – нормален, икономичен и спортен. При спортен режим, бензиновият двигател работи с пълна сила, педалът за газта става по „остър”, както и волана.
При икономичен режим на работа, обратно, всички настройки на електрониката на различните системи ще са насочени към икономия на гориво и по-висока ефективност. Honda CR-Z ще има среден разход около 5 литра на 100 км.





0